اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

شناسایی و انهدام باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر در اردکان

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان اردکان خبر داد و گفت: حاملان که باند خانوادگی بودند دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

شناسایی و انهدام باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر در اردکان

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سرهنگ اکبر شفیعی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران حاضر و با بیان این‌که اعتیاد به مواد مخدر یکی از عوامل مهم و بسیار تاثیرگذار در روند ناامنی، کاهش احساس امنیت، فروپاشی بنیان گرم خانواده، تزلزل فرد و از هم گسیختگی اخلاق‌مداری در جامعه است اظهار کرد: معضل اعتیاد به مواد مخدر مسئله‌ای جهانی است.

وی افزود: ماموران یگان امداد شهرستان اردکان با انجام تحقیقات فنی متوجه شدند باند خانوادگی توزیع و پخش مواد مخدر در این شهرستان قصد توزیع و فروش مواد مخدر را دارند که مراتب به صورت ویژه در دست اقدام قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: با هوشیاری عوامل یگان امداد، خودرو پراید قبل از فروش مواد مخدر توقیف و در بازرسی دقیق از خودرو مقدار ۱۰ کیلو گرم مواد مخدر تریاک کشف و  دو نفر مرد و دو زن در این راستا دستگیر شدند.

سرهنگ شفیعی خاطرنشان کرد: هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهر را  افزایش امنیت و آسایش و آرامش شهروندان برشمرد .

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از شهروندان خواست در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول