اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین‌کننده منافع و امنیت ملی کشور است

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ سبب خنثی شدن توطئه های دشمنان نظام و تضمین منافع و امنیت ملی کشور می شود.

مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین‌کننده منافع و امنیت ملی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج،  سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در  نشست اعضای بسیج اساتید استان کردستان در سنندج، ضمن تسلیت بمناسبت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و ایام شهادت امام صادق (ع)، امام خمینی(ره) را فیلسوف، حکیم و استاد اخلاق دانست و اظهار داشت: این رهبر فرزانه تغییر و تحول اساسی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، عقیدتی، سیاسی و اجتماعی ایجاد کرد و مردم را از یوغ سلطه استعمار نجات داد.

وی امام (ره) را رهبری نواندیش  و مبتکر عنوان کرد و افزود: امام راحل ساختار حکومتی جدیدی بر اساس دین اسلام و بر مبنای ولی فقیه ارایه کرد.

به گفته سردار حسینی، امام راحل (ره)  ساختار سیاسی جدیدی ایجاد کرد  و هیچگونه وابستگی به قدرت های جهانی بلوک های شرق و غرب آن روز  نداشت.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب اسلامی هیات حاکمه محدود، صددرصد انتصابی و سفارشی بود، اظهار کرد: امام خمینی(ره) در برابر رژیم فاسد و وابسته شاهنشاهی ایستادگی کرد و نظام جمهوری اسلامی در ایران پایه‌گذاری کرد که نه تنها برای ملت ایران بلکه ارمغانی برای تمام ملت‌های آزدایخواه جهان بود.

وی یادآور شد: تغییر رژیم در ایران شخصیت واقعی به مردم ایران ارایه کرد و هویت مطالبه‌گری و اراده واقعی مردم را در ابعاد مختلف به مردم ارایه کرد.

تغییر و تحول بزرگ در جامعه مرهون برگزاری انتخابات است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: ما در آستانه جابجایی قدرت و انتخابات در کشور هستیم، برگزاری انتخابات حداکثری تغییر و تحول بزرگی را در کشور ایجاد خواهد کرد.

سردار حسینی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را یکی از مهمترین رویدادهای تاریخی و تاثیرگذار در سرنوشت کشور دانست و گفت: رییس جمهور وظایف گسترده و وسیعی بعهده دارد و از اختیارات متعددی برخوردار است.

وی بر حضور و مشارکت حداکثری لایه‌های مختلف جامعه در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: مردم باید رییس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی و در تراز ایران کهن و در خور شان ملت ایران انتخاب کنند.

فرمانده سپاه کردستان تاکید کرد: تغییر سرنوشت هیچ قومی امکانپذیر نیست مگر اینکه آن قوم خودشان اراده کنند و تغییر ایجاد کنند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه رییس جمهور در اداره اوضاع نابسامان کشور اظهارکرد: رییس جمهور منتخب مردم باید فردی انقلابی باشد و در جهت منظومه فکری انقلاب، ارزش‌های اخلاقی انقلابی را پیاده کند، مدافع حقوق مردم و  حافظ هویت ملی نظام باشد.

به گفته سردار حسینی، رئیس جمهور  جدید باید توانایی داشته باشد به نحو مطلوبی از ظرفیت‌های شایسته استفاده کند و بستر مناسبی برای تامین مسکت و کار و اشتغال را فراهم کند.

وی تاکید کرد: مردم باید به رئیس جمهوری رای دهند که به بازار آشفته و لحظه‌ای کشور پایان دهد.

فرمانده سپاه کردستان با بیان اینکه ضعف شدید مدیریت دولتی مشکلات عدیده‌ای در کشور ایجاد کرده است گفت: کشور ما که یکی از اقتصادهای قابل توجه جهان است، پول ملی کشور ارزش خود را از دست داده و تورم و گرانی بر دوش مردم سنگینی می‌کند.

وی  یادآور شد: مردم با انتخاب خود به رییس جمهوری کارآمد، لایق و توانمند رای دهند که کشور را از این مشکلات نجات دهد.

سردار حسینی با اشاره به اینکه دشمنان نظام امروز با صرف هزینه‌های زیاد و بهره‌گیری از شیوه‌ها و برنامه‌های مختلف و تمرکز در جنگ نرم و تغییر ذهنی مردم درصددند مشارکت مردم دز انتخابات را کم‌رنگ جلوه دهند.

وی افزود: دشمنان نظام با تبلیغ و ترویج مردم به اغتشاش تهدید جدی برای امنیت نظام محسوب می‌شوند.

فرمانده سپاه کردستان با اشاره به اینکه رسانه‌های وسایل ارتباط جمعی غرب  یاس و نامیدی در کشور را ترویج می‌کنند اظهار کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه ماست و هر فردی در جامعه حق یک رای دارد.

وی ادامه داد:  مردم سوریه با حضور در انتخابات  به امنیت و حاکمیت خود رای دادند و به دشمن نه گفتند.

سردار حسینی که در جمع بسیج اساتید سخنرانی می‌کرد با اشاره به نقش رفیع و برجسته اساتید دانشگاهی گفت: در جامعه گروههای زیادی نقش آفرین و اثربخش‌اند، اساتید دانشگاهی یکی از گروه‌های مرجع و شخصیت‌های حقوقی و حقیقی تاثیرگذار در جامعه هستند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول