اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

هیچ نگرانی درخصوص برگزاری انتخابات نداریم

رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: با توجه به تجربه و توانمندی مجریان انتخابات، هیچ گونه نگرانی درخصوص برگزاری انتخابات در استان نداریم و ستاد انتخابات استان نیز برای پشتیبانی از روند اجرای انتخابات آمادگی کامل دارد.

هیچ نگرانی درخصوص برگزاری انتخابات نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمیدرضا قاسم‌زاده در جلسه ستاد انتخابات استان که به منظور آخرین هماهنگی‌ها برای تأمین شرایط اجرای انتخابات 28 خرداد در استان تشکیل شد، با بیان اینکه این ستاد نقش پشتیبانی دارد، اظهار داشت: وظیفه اصلی اجرای انتخابات برعهده هیأت‌های اجرایی و نظارت و اعضای شعب اخذ رأی است و ستاد انتخابات نیز از هیچ اقدامی برای پشتیبانی از روند اجرای انتخابات دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: مردم ما همیشه حضور خود را در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند و در انتخابات 28 خرداد نیز با حضور گسترده و پرشور خود ثابت خواهند کرد که همچنان مدافع آرمان‌های انقلاب و امام هستند.

در این نشست که رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان، نماینده هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان و معاون دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در آن حضور داشتند، درخصوص نحوه تأمین اقلام بهداشتی و تجهیزات مورد نیاز شعب اخذ رأی، برگزاری انتخابات الکترونیکی در شهر تبریز و برخی از مسائل مالی و پشتیبانی انتخابات بحث و تبادل نظر شد.

بهروز مهدوی، فرماندار تبریز با بیان اینکه از مجموع 821 شعبه اخذ رأی در این شهرستان، 700 شعبه در سطح شهر تبریز قرار دارد، گفت: انتخابات شورای شهر در تبریز به صورت تمام‌الکترونیکی برگزار می‌شود.

فرداد تیموری، رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان نیز در این خصوص گفت: دستگاه‌های احراز هویت و صندوق‌های الکترونیکی اخذ رأی به ستاد انتخابات استان تحویل شده و به تدریج بین شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

انتتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول