اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تاکید ائمه جمعه کرمان بر انتخاب اصلح در انتخابات ۲۸ خرداد

امام جمعه سیرجان گفت: همه حضورها در دوران بیش از 40 ساله انقلاب موثر بوده و موجب یاس و ناامیدی و شکست دشمنان شده است و حضور حداکثری در انتخابات بسیار مهم است.

تاکید ائمه جمعه کرمان بر انتخاب اصلح در انتخابات ۲۸ خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: حضور حداکثری در انتخابات بسیار مهم است و اگر نارضایتی هم در برخی مسائل وجود داشته باشد با انتخاب خوب جبران می‌شود و اگر بگوییم در انتخابات شرکت نمی‌کنیم این روند و مسیر ادامه خواهد یافت.

امام جمعه سیرجان گفت: همه حضورها در دوران بیش از 40 ساله انقلاب موثر بوده و موجب یاس و ناامیدی و شکست دشمنان شده است به عنوان مثل حضور گسترده مردم در تشییع جنازه امام راحل یا حضور مردم در 9 دی و حضور مردم در تشییع جنازه حاج‌قاسم سلیمانی اقتدار و عظمت ملت ایران و استحکام بیشتر نظام اسلامی و انقلاب را رقم زد که قطعا برای همه طیف‌های سیاسی و قشرهای مختلف مردم مهم بوده و خواهد بود.

وی افزود: انتخابات یک امتحان الهی برای ملت ایران است که می‌تواند سرنوشت کشور را تعیین کند و عدم حضور قطعا خواسته دشمنان و توصیه بدخواهان ملت ایران است که از گناهان کبیره و کمک به دشمنان اسلام قرار خواهد بود.

خطیب جمعه سیرجان هدف دشمن را اختلاف‌افکنی و در مواقع حضور در صحنه‌های مختلف دانست و گفت: اتحاد و صفوف به هم فشرده مردم موجت عزت ایران اسلامی و پیشرفت و اقتدار کشور است و اختلاف نظرها هیچگاه نباید به تفرقه بکشد چرا که همه ما دوستدار نظام و انقلاب و کشورمان هستیم و هرگز اجازه نخواهیم داد دشمنان به اهداف شوم خود برسند لذا با هماهنگی و وحدت کامل و حضور در انتخابات پیش رو و انتخاب اصلح دشمن را ناکام خواهیم گذاشت.

ادامه راه شهید سلیمانی حضور باشکوه در انتخابات ۲۸ خرداد است

حجت‌الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه ریگان نیز گفت: به عشق امام عزیزمان، جانفشانی در راه رهبرمان و ادامه راه شهید سلیمانی در انتخابات حضوری باشکوه خواهیم داشت و مشت محکمی بر دهان استکبار خواهیم زد.

وی با بیان اینکه ما سربازان رهبری و شاگردان مکتب سلیمانی با حضور خود در انتخابات به یاوه‌گویی‌های بدخواهان جواب دندان‌شکنی خواهیم داد، تصریح کرد: امام خمینی (ره) برای شناسایی اسلام ناب محمدی و حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر قیام لله کردند.

رضازاده با اشاره به اینکه تکیه به داشته‌های داخلی کشور مهم است نه چشم دوزی به غرب و همه ما می‌توانیم روی پای خود بایستیم، عنوان کرد: امام راحل به ما یاد دادند آمریکا دشمن بزرگ اسلام است و به ما یاد دادند که مبارزه با صیهونیسم را در سرلوحه کار خود قرار دهیم و اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود

امام جمعه ریگان از خدمات سپاه ثارالله استان در خدمات‌رسانی به مناطق محروم ریگان قدردانی کرد و افزود: در شهرستان ریگان سپاه ثارالله طرح‌های محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی فراوانی در روستاهای محروم شهرستان انجام داده است.

اتحاد و همبستگی تنها راه نجات کشور از نابسامانی‌ها

حجت‌الااسلام عباس گروهی امام جمعه فاریاب نیز با تاکید بر اتحاد و همبستگی جهت ایجاد تحولی عظیم در سروسامان دادن به اوضاع کنونی کشور از مردم خواست با حضور حداکثری در انتخابات شرکت کنند و بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنند.

وی با تسلیت رحلت جانگداز معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی خاطرنشان کرد: برای لبیک به فرمایشات ولی فقیه، در انتخابات پیش روی با بصیرت وارد شده و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

امام جمعه فاریاب گفت: در ارتباط با انتخاب فرد اصلح، بصیرت لازم است و باید همه طیف‌ها در انتخابات پرشور حاضر شده و فرد اصلح را انتخاب کنند که بتواند معیشت مردم را تامین کند.

دولت جوان و دارای تخصص علاج مدیریت کشور است

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند نیز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد، نظام مقدس جمهوری اسلامی را میراث امام دانست و افزود: مردمی و دینی بودن نظام را امام راحل به مردم هدیه دادند.

خطیب جمعه زرند، زنده نگه داشتن خط و مکتب فکری حضرت امام(ره) را حضور گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد دانست و گفت: باید علی‌رغم راهبرد بدخواهانه دشمنان که با بهره‌گیری از تمام ابزارهای تبلیغاتی و ... تلاش می‌کند تا بذر ناامیدی را در میان ملت ایران بپاشد، حضوری پرشور و گسترده در این دوره از انتخابات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی دارند، افزود: دولت جوان، حزب‌الهی دارای تخصص و تعهد و کار جهادی علاج مدیریت کشور است بنا بر این در انتخابات ۲۸ خرداد مردم فردی را انتخاب کنند که کارامد باشد و با قوت برای رفع مشکلات اقتصادی و سیاسی کشور تلاش کند.

ابراهیمی گفت: دشمنان در هر دوره از انتخابات برای عدم مشارکت مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی مردم تلاش می‌کند، از هر شیوه‌ای برای سست و کمرنگ کردن مردم برای شرکت در انتخابات فعالیت می‌کند تا به اهداف شوم خود برسند اما حضور مردم هر دفعه بهتر از دفعات قبل دشمنان انقلاب اسلامی را مأیوس و خار کرده است.

انتهای پیام /3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول