اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

راه‌اندازی 800 نیروگاه‌ خورشیدی در مناطق محروم استان اصفهان

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به طرح راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی گفت: این اقدام با هدف تقویت اقتصاد مقاومتی و تقویت بعد اقتصادی خانواده‌های نیازمند در حال انجام است.

راه‌اندازی 800 نیروگاه‌ خورشیدی در مناطق محروم استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فداء در مراسم امضاء توافق‌نامه راه‌اندازی ۸۰۰ نیروگاه تجدیدپذیر خورشیدی در مناطق محروم استان اصفهان اظهار داشت: مجموعه شرکت توزیع برق استان اصفهان  یکی از دستگاه‌های همکار بسیار خوب ما در استان است که در ابعاد مختلف با همدیگر همکاری داریم، در فصل تابستان  در بحث بهره‌برداری از دیزل‌ها و ژنراتورهای موجود در پادگان‌ها و استفاده از ظرفیت به منظور کاهش  مصرف برق پادگان‌های نظامی و آسایش و آرامش مردم کارهایی در حال انجام است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به طرح راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی بیان کرد: این اقدام با هدف تقویت اقتصاد مقاومتی و تقویت بعد اقتصادی خانواده‌های نیازمند در حال انجام است.

وی با  بیان این‌که استان اصفهان با وضعیت خشکسالی مواجه شده است، افزود:  اجرای این طرح یک ظرفیت خوب است که در قالب پدافند غیرعامل ، تقریبا کشور را از نیازمندی به برق سراسری خودکفا می‌کند، این طرح یک درآمد ثابت و ماندگار برای برخی خانوارها فراهم و همچنین از حاشیه‌نشینی ، مهاجرت و تخلیه روستاها جلوگیری ‌می‌کند و کار کردن  در این قالب بسیار حائز اهمیت است.

فدا  با اشاره به مزایای اجرای این طرح  بیان کرد: مترکز بودن،هماهنگی‌ها،کاهش قیمت خرید،سرعت عمل و پیگیری بسیج سازندگی از مزایای این طرح است که جای تقدیر و تشکر دارد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان  با بیان این‌که در حال حاضر تعداد  ۱ هزار و ۳۱۶   نیروگاه خورشیدی  سهمیه استان اصفهان است، گفت:  پس از شروع طرح و  اطلاع یافتن سایر افراد از  مزایای این طرح ، درصد متقاضیان  تا 6 برابر افزایش می‌یابد.

وی  ضمن درخواست پشتیبانی از این طرح  توسط مسؤولان  اظهار داشت:  در سطح استان پشتیبانی‌ها را انجام خواهیم داد، پس  رصد سپاه وکمیته امداد  این طرح برای مناطق محروم  به صورت رایگان انجام خواهد شد، منطقه شرق، اردستان و خور و بیابانک جزء مناطق کم برخوردار استان هستند که آمادگی اجرای این طرح در این مناطق را داریم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول