اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

دولت «روحانی» بدترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی

فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص اوضاع کشور در زمان ریاست جمهوری آقای روحانی، گفت: نارضایتی‌های مردم و تمایل اندک آنان به شرکت در انتخابات به‌دلیل عملکرد دولت وی است که بدترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی است.

دولت «روحانی» بدترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی

مهدی آیتی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: در شرایط کنونی مشخص است که آقای رئیسی شانس بیشتری برای ریاست جمهوری نسبت به ۶ کاندیدای دیگر دارد.

وی درباره دو کاندیدای جبهه اصلاحات، بیان داشت: این افراد از شیوه فن مناظره و روش آقای احمدی‌نژاد استفاده کردند تا نمایش خوبی از خود نشان دهند و تمایل داشتند آقای رئیسی را به‌عنوان رقیب به حاشیه بکشاند که موفق نشدند و آقای رئیسی وارد این حاشیه‌ها نشد.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب مطرح کرد: آیت‌الله رئیسی در دو سال گذشته عملکرد و کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته و به استان‌های فراوانی سفر و با مردم دیدار داشت که به همین دلیل مشکلات آنان را شناسایی کرده و می‌تواند پیروز این رقابت باشد.

«همتی» فقط نظریه‌پرداز است

آیتی ادامه داد: کسی گمان نمی‌کرد آقای همتی جزو کاندیداهای نهایی باشد چراکه بیشتر نظریه‌پرداز است و بهترین فضا برای خدمات او به‌عنوان رئیس بانک مرکزی یا وزیر امور اقتصادی و دارایی است چرا که کارنامه اجرایی ندارد.

وی عنوان کرد: مهر علیزاده توانایی بیشتری نسبت به همتی دارد چرا که استاندار دو استان و رئیس صندوق کوثر است که در ریز مسائل اجرایی بوده است.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه مانند انتخابات قبلی بیش از ۶۰۰ نفر ثبت‌نام کردند و ۷ نفر تأیید صلاحیت شدند، مطرح کرد: مردم نارضایتی‌های زیادی نسبت به معیشت، تورم، بیکاری، مسکن و دیگر موارد دارند که به همین دلیل برنامه‌های نامزدها در مناظرات تعیین کننده میزان مشارکت مردم است.

انتقاد ار عملکرد بد دولت روحانی

آیتی با اشاره به اینکه پیش‌بینی بر مشارکت کم مردم است و دلیل آن عملکرد پایین دولت آقای روحانی به عنوان بدترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی است، اضافه کرد: همچنین باید جریان قوی در این مدت زمان باقی مانده ایجاد شود که باعث اشتیاق مردم به رأی دادن شود و بدانند برای تحول باید رأی بدهند.

وی با اشاره به برگزاری مناظرات و عدم رعایت اخلاق اسلامی، تبیین کرد: در مناظرات ۷ کاندیدای ریاست جمهوری با کارنامه، نظرات، برنامه‌ها و نگاه‌های متفاوت اظهارات خود را بیان کردند که نگاه به آینده و گذشته مشکلات و راه‌حل‌ها متفاوت بود.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: باید از فرهنگ «بگم بگم» زمان آقای احمدی‌نژاد و روحانی دوری کرد چرا که این نوع گفت‌وگوها و ورود به مسائل شخصی همه را از مسائل مهم مملکت و ریاست جمهوری دور می‌کند.

 نظامی یکدست و هماهنگ با انتخاب آقای «رئیسی»

آیتی در خصوص اوضاع کشور در زمان ریاست جمهوری آقای روحانی، اظهار داشت: نارضایتی‌های مردم و تمایل اندک آنان به شرکت در انتخابات به‌دلیل عملکرد دولت وی است که بدترین دولت تاریخ جمهوری اسلامی است.

وی افزود: ضعیف‌ترین دولت نظام جمهوری اسلامی در زمان آقای روحانی بود که مشکلات مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و از همه مهم‌تر اقتصادی را برای مردم ایجاد کرده است.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب نظام سیاسی کشور را با انتخاب آقای رئیسی، نظامی یکدست دانست و عنوان کرد: آینده سیاست کشور با انتخاب وی باعث می‌شود در ارکان مختلف نظام جمهوری اسلامی مانند دولت، مجلس، شورای نگهبان، رهبری و دیگر موارد شاهد یکدستی و هماهنگی باشیم.

آیتی خاطرنشان کرد: این یکدستی کمک می‌کند برنامه‌های مختلف به درستی و با همکاری و هماهنگی همه اجرایی شود و می‌توان گفت در این شرایط حدود ۲۰ درصد وضعیت مردم بهبود بخشیده می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول