اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۱۹۹ بازرس در نهاوند بر انتخابات نظارت دارند

رئیس هیات نظارت بر انتخابات در نهاوند گفت: به منظور نظارت بر مراحل اخذ رای در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، ۱۹۹ نفراز بازرسین به طور مستقیم با حضور در مراکز شعب بر نجوه برگزاری انتخابات نظارت می‌کنند.

۱۹۹ بازرس در نهاوند بر انتخابات نظارت دارند

آیت صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: کار تشکیل هیات‌های بازرسی به موجب تبصره ۹ ماده ۲۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ماده ۶۹ انتخابات شوراها از سوی وزارت کشور انجام می‌شود تا بر رعایت اصل بی طرفی و برگزاری سالم انتخابات نظارت کنند.

وی افزود: به موجب این قانون در شهرستان نهاوند نیز هیات بازرسی تشکیل شد و برای آموزش بازرسان و چگونگی انجام وظایف قانونی کلاس‌های آموزشی در چند جلسه برگزار شده است.

معاون فرماندار نهاوند با بیان اینکه در این دوره‌های آموزشی برگزار شده بر رعایت  اصل بی‌طرفی توسط بازرسین تاکید شده است،افزود: در این دوره از انتخابات، ۱۸۷ بازرس ثابت، ۱۲ سربازرس کار نظارت بر انتخابات در شهرستان نهاوند را عهده‌دار هستند.

وی گفت: به منظور حضور دائم بازرسان در پای صندوق‌های رای علاوه بر این تعداد، ۱۹ بازرس و دو سربازرس نیز برای مواقع نیاز در آماده‌باش به هستند تا در صورت نیاز در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند.

صالحی هیئت بازرسی  شهرستان را متشکل  از ۶ نفر شامل سه عضو اصلی و سه عضو دبیرخانه در شهرستان ذکر کرد و گفت: شهروندان می‌توانند موارد تخلف، تبلیغات زودهنگام کاندیداها و پیشنهادات خود برای برگزاری هرچه بهتر باشکوه‌تر انتخابات را به شماره تماس ۰۹۹۳۴۲۶۴۴۶۸ به صورت پیامکی و یا تماس تلفنی اطلاع دهند.

وی اظهار کرد: در انتخابات خردادماه جاری در شهرستان نهاوند به منظور اخذ آراء مردم ۱۸۷ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که سعی شده مکان شعب، شرایط لازم بهداشتی برای حفظ سلامتی شهروندان و اعضا را داشته باشد.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول