اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

۲۰ میلیارد ریال برای ساخت پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دیر هزینه شد

فرماندار شهرستان دیّر گفت: مجموعه اعتبارات هزینه شده برای ساخت پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در دولت تدبیر و امید در شهرستان دیّر ۲۰ میلیارد ریال است که با تخصیص اعتبار ساخت آخرین پایگاه اورژانس ۱۱۵ یعنی دروداحمد به ۲۵ میلیارد ریال افزایش می‌یابد.

۲۰ میلیارد ریال  برای ساخت پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دیر هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، کریم علی‌حسنی صبح امروز در بازدید از پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر اظهار داشت: اعتبار اولیه به مبلغ پنج میلیارد ریال برای ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ دروداحمد در نظر گرفته شده است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرماندار شهرستان دیر افزود: مجموع گستره پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان دیّر ۷۲۵ متر مربع است که ان شاالله تا پایان سالجاری و افتتاح ساختمان اورژانس دروداحمد به ۸۵۰ متر مربع افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه هم‌اینک پنج پایگاه اورژانس ۱۱۵ با ۶ کد در شهرستان دیّر فعال است گفت: پایگاه‌های اورژانس دروداحمد تنها پایگاه اورژانس ۱۱۵ کانکسی در شهرستان دیّر است که با ساخت آن شمار پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ ساخته شده در دولت تدبیر و امید در شهرستان دیّر به پنج باب می‌رسد.

علی‌حسنی ابراز داشت: پیش از این ساختمان اورژانس ۱۱۵ در بندر دیّر، بردخون، آبدان و دوراهک احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اعتبارات هزینه شده برای ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در شهرستان دیر گفت: مجموعه اعتبارات هزینه شده برای ساخت پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در دولت تدبیر و امید در شهرستان دیّر ۲۰ میلیارد ریال است که با تخصیص اعتبار ساخت آخرین پایگاه اورژانس ۱۱۵ یعنی دروداحمد به ۲۵ میلیارد ریال افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول