اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افتتاح آبنمای جدید «فلکه آبی» شهرکرد تا سه ماه آینده

رئیس سازمان سیما، منظر و زیباسازی شهری شهرداری شهرکرد از افتتاح آبنمای جدید میدان «آبی» تا دو الی سه ماه آینده خبر داد و گفت: موتورخانه و تاسیسات مربوط به آبنمای قبلی فرسوده شده بود و نیروها برای تعمیرات آن با جان خود بازی می‌کردند.

افتتاح آبنمای جدید «فلکه آبی» شهرکرد تا سه ماه آینده

سیدرضا هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از افتتاح آبنمای جدید میدان «آبی» تا دو الی سه ماه آینده خبر داد و گفت: آثار تاریخی در میدان آبی شهرکرد وجود نداشتند بلکه تنها کوزه‌های ساخته شده بود که هر سال باید مرمت می‌شدند زیرا که موتورخانه و تاسیسات فرسوده شده بود و نیروها برای تعمیرات آن با جان خود بازی می‌کردند.

رئیس سازمان سیما، منظر و زیباسازی شهری شهرداری شهرکرد افزود: تنها راه چاره برای بازسازی این میدان تعویض آبنما بود زیرا که سیستم فرسوده قبلی را به زحمت با ایزوگام و چسب سرپا نگهداشته بودیم.

وی با بیان اینکه اکنون موتورخانه، چاه و آبنما از یکدیگر جدا شده‌اند، اظهار کرد: علاوه بر ساخت دو اتاق ۴۰ متری زیرزمین خطوط آب‌رسانی نیز تعویض گشته، همچنین طرح جدیدی برای میدان در حال ساخت است که تا دو الی سه ماه آینده جای‌گذاری می‌شود.

هاشمی به بازسازی‌های دیگر در سطح شهر اشاره و اظهار کرد: بلوار ۱۷ شهریور نیز یکی از بلوارهای فوق‌العاده فرسوده بود که با تغییراتی نظیر گلکاری، سنگ فرش و ... اکنون اوضاع بهتری دارد و رضایت اهل محل را به خود جلب کرده است.

وی با بیان اینکه شهر بستری فرسوده است که با بازسازی باید به آن جان تازه داد، گفت: نظرات شهروندان برای ما اهمیت بسیاری دارد اما نباید در برابر بازسازی مقاومت کنند، اگر نوسازی و بازسازی میادین، خیابان‌ها و جداول شهری را به منظور حفظ خاطره‌ها متوقف کنیم پس وظیفه نوسازی چه خواهد شد؟

هاشمی افزود: چه خوب است که نظرات مردم سبب دلگرمی و در راستای زیباسازی شهر باشد زیرا که اگر قرار باشد به هر سنگی در شهر دست بزنیم داستانی به پا شود منافاتی با زیباسازی دارد.

وی در پایان گفت: بعد از انتصاب بنده به این پست و حذف برخی‌ پیمانکاران حاشیه‌‌سازی‌هایی در فضای مجازی صورت گرفت و برخی‌ها از این اوضاع برای متشنج کردن شرایط سوء استفاده کردند و گرنه قطعاً شهروندان از نوسازی گلایه نمی‌کنند.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول