اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کمبود واکسن در «هرسین» نداریم

رئیس شبکه بهداشت و درمان هرسین با بیان اینکه واکسن کرونا به اندازه کافی در شهرستان وجود دارد، گفت: تاکنون ۵ هزار و ۵۰۰ دُز واکسن برای جمعیت ۷۰ سال به بالا به شهرستان تحویل داده شده است.

کمبود واکسن در «هرسین» نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سعید حمزه‌ای امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان هرسین، اظهار داشت: به لحاظ رنگ‌بندی شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

وی روند واکسیناسیون در شهرستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: تاکنون ۵ هزار و ۵۰۰ دُز واکسن برای جمعیت ۷۰ سال به بالا به شهرستان تحویل داده شده که تقریبا چیزی در حدود ۸۰ درصد تزریق شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان هرسین با بیان اینکه واکسن به اندازه کافی در شهرستان وجود دارد، گفت: روند واکسیناسیون در چند مرکز بهداشت و درمان و سه مرکز تجمیعی در حال انجام است و در این زمینه مشکل خاصی نداریم.

وی در پایان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به شهروندان توصیه کرد و گفت: استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی باید همچنان مدنظر باشد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول