اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

انتخابات پرشور ضامن امنیت انقلاب است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات ضامن جمهوریت و امنیت انقلاب است و مردم سوریه به خوبی قدر این امنیت را دانسته‌اند و حضوری پرشور در انتخابات داشتند.

انتخابات پرشور ضامن امنیت انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد صبح امروز نشست نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در عرصه روشنگری انتخابات ۱۴۰۰ با حضور فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع)، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع)، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان و جمعی از دبیران و مسئولین فرهنگی شوراهای جهادی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سردار علی‌محمد اکبری در این نشست بر تاثیرگذاری گروه‌های جهادی بر آحاد مردم و ارتباط مستقیم با آنان تاکید کرد و گفت: امروزه گروه‌های جهادی باید ثمره فعالیت‌های خود را با دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات ببینند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) عرصه انتخابات را عرصه جنگ با دشمنان انقلاب خواند و افزود: مشارکت بالای مردم در انتخابات ضامن جمهوریت و امنیت انقلاب است و مردم سوریه به خوبی قدر این امنیت را دانسته‌اند و حضوری پرشور در انتخابات داشتند.

اکبری با بیان اینکه ضعف امنیت ضعیف شدن نیروهای مسلح نیست اظهار کرد: مشارکت پایین مردم در انتخابات به دشمن برای ایجاد توطئه‌ها و فتنه‌ها امید می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه امروز مردم از حاکمیت ناامید نشده‌اند بلکه از ناکارآمدی مسئولین ناامید شده‌اند تصریح کرد: امروز چشم جهان به مردم ایران است و نباید اجازه داد موج ناامیدی دشمنان بر مردم تاثیر بگذارد.

حجت الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر نیز در این نشست ایمان، اعتقاد به جمهوری اسلامی، ولایت‌مداری، مبارزه با فساد و اعتماد به جوانان را از ویژگی‌های بارز یک نماینده اصلح ریاست جمهوری دانست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه گروه‌های جهادی امروز وظیفه دارند که آحاد مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کنند، خاطرنشان کرد: اولویت در انتخابات رای دادن به نظام است و سپس باید نماینده اصلح را انتخاب کنند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۵/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول