اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

آغاز هجمه همتی به رئیسی پیش از شروع مناظره دوم/ گاف دوباره مهرعلیزاده/ گذشت رئیسی از فرصت 5 دقیقه‌ای

در دومین نوبت مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری هم که عصر امروز سه شنبه 18 خرداد در صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار شد، همچون مناظره اول، حواشی روی داد.

آغاز هجمه همتی به رئیسی پیش از شروع مناظره دوم/ گاف دوباره مهرعلیزاده/ گذشت رئیسی از فرصت 5 دقیقه‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس، در دومین نوبت مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری هم که عصر امروز سه شنبه 18 خرداد در صدا و سیمای جمهوری اسلامی برگزار شد، همچون مناظره اول، حواشی روی داد.

اهم این حاشیه‌ها به شرح ذیل است:

* محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی پیش از آغاز مناظره و در گفت‌وگوی خود با خبرنگاران در بدو ورود به محل مناظره، کنایه و هجمه به سید ابراهیم رئیسی دیگر کاندیدای انتخابات را آغاز کردند.

* آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به محل مناظره گفت که از 5 دقیقه‌ای که به او اختصاص داده شد تا در برابر سخنان ناروایی که درباره‌اش مطرح شده از خود دفاع کند، استفاده نمی‌کند و پاسخ را به عهده مردم می‌گذارد.

* مهرعلیزاده همچون مناظره اول، امروز هم در شمارش قرعه‌ها دچار اشتباه شد و در حالی که تنها «هفت» نامزد انتخابات ریاست جمهوری با هم رقابت می‌کنند،‌ از مجری قرعه‌کشی خواست که قرعه شماره «هشت» را برایش بیرون بیاورد. 

* سعید جلیلی در میانه وقت اول مناظره به شیوه مناظره اعتراض کرد و سوالات مطرح شده را پراکنده خواند و از کاندیداها خواست در مناظره سوم، روش را تغییر دهند؛ این نقد به شیوه مناظره‌ها با حمایت سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی همراه شد.

* همتی، ضمن اعلام مخالفت با بازداشت معتادان، آن‌ها را حجم عظیمی از مردم ایران خواند.

* زاکانی در واکنش به سخن چند باره همتی مبنی بر یک جبهه خواندن پنج کاندیدای دیگر ـ قاضی زاده هاشمی، رئیسی، رضایی، زاکانی و جلیلی ـ گفت: آقای همتی! اگر ما کاندیدای پوششی هستیم، شما هم «کاندیدای روکِشی» [برای دولت یازدهم و دوازدهم] هستید!

* قاضی‌زاده هاشمی در واکنش به وعده مهرعلیزاده و همتی مبنی بر قرار دادن سه و پنج وزیر زن در کابینه خود، به حالت کنایه اظهار داشت:‌ چون می‌بینم تعداد وعده داده شده برای زنان در کابینه برخی کاندیداها در حال افزایش است، من همه اعضای کابینه ام را از بانوان قرار می‌دهم تا دیگر کسی نتواند بالاتر از این وعده دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول