اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بدون توقف پیش به سوی لیگ برتر | آیندگان هرمزگان با پیروزی مقابل پاس قوامین تهران خود را مدعی صعود معرفی کرد

تیم فوتسال آیندگان هرمزگان در هفته دوم مرحله پایانی لیگ دسته اول کشور4 بر 3 مقابل پاس قوامین تهران به پیروزی رسید.

بدون توقف پیش به سوی لیگ برتر | آیندگان هرمزگان با پیروزی مقابل پاس قوامین تهران خود را مدعی  صعود معرفی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم فوتسال آیندگان هرمزگان در هفته دوم مرحله پایانی لیگ دسته اول کشور به دیدار پاس قوامین تهران رفت. 

شاگردان هادی بزوال در تیم فوتسال آیندگان هرمزگان در هفته دوم مرحله پایانی لیگ دسته اول کشور در سالن فجر بندرعباس با تیم پاس قوامین تهران بازی کردند. 

در هفته اول مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور تیم آیندگان در خانه با تیم فولاد زرند ایرانیان کرمان مساوی کرد اما تیم پاس قوامین تهران تیم جندی شاپور دزفول را برد و با کسب سه امتیاز در رده نخست گروه دوم ایستاد.

جدال تیم های اول و دوم این گروه از حساسیت زیادی برخوردار بود، قرمزپوشان آیندگان هرمزگان برای کسب سه امتیاز از همان ابتدا بازی را هجومی شروع کردند و هنوز سه دقیقه از نیمه اول نگذشته بود که محمد رضا دهقانی گل اول را برای این تیم به ثمر رساند. 

بعد از این گل شاگردان هادی بزوال می توانستند گل های دیگری هم به ثمر برساند اما سفید پوشان پاس هم تیمی دست و پا بسته نبودند و در دقیقه ۱۳ بازی توسط مهدی زاهدی گل مساوی را به ثمر رساندند.

آیندگان که قصد نداشت سه امتیاز این دیدار را از دست دهد در دقیقه ۱۶ توسط امیر حسین دهقانی به گل دوم دست یافت تا دوباره تیم برتر این دیدار باشد.

یک دقیقه مانده بود که این بازی در نیمه نخست به پایان برسد که مهدی زاهدی روی یک ضربه ایستگاهی گل دوم و مساوی را برای پاس قوامین تهران به ثمر برساند تا این بازی در پایان نیمه اول دو دو مساوی به پایان برسد.

در نیمه دوم این تیم پاس قوامین بود که بازی را هجومی شروع کرد و در دقیقه ۲۴ حمید قهرمانی گل سوم را سفید پوشان به ثمر رساند تا آیندگان از حریف خود عقب بیفتد.

آیندگان پس از دریافت گل سوم دوباره به خودش آمد و حملات پی در پی روی دروازه پاس انجام داد تا این که در دقیقه ۳۰ بازی حسن سپهری گل مساوی را برای قرمزپوشان پوشان هرمزگانی به ثمر رساند تا دوباره بازی مساوی شود.

فشار حملات و بازی حساب شده شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان پایانی نداشت و حسن سپهری موفق شد در دقیقه ۳۸ گل چهارم را برای هرمزگان به ثمر برساند.

یحیی زاده سر مربی پاس قوامین تهران در دو دقیقه پایانی برای این که حداقل تیمش به مساوی دست پیدا کند روی به پاور پلی آورد اما این سیستم هم جواب نداد و تیم آیندگان هرمزگان این بازی را با نتیجه چهار بر سه به سود خود به پایان برد و سه امتیاز حساس و شیرین را به حساب خود واریز کرد و در جدول رده‌بندی چهار امتیازی شد.

در این بازی برای آیندگان هرمزگان محمد بنی اسدی، حسین رحیمی،  حسن سپهری، ارژنگ داریوش، مهرداد خانه داری،  علی جوزری، سینا بخشی، حامد زرجام، محمد رضا دهقانی،  نوید آذری ، محمد رضا آبروشن و محمد رضا دهقانی با هدایت هادی بزوال بازی کردند. 

برای تیم پاس قوامین تهران که هدایت آن ها را سید محمد یحیی زاده برعهده داشت جواد اکبر زاده ، فرهاد ابراهیمی، مهدی زاهدی، حمید قهرمانی، جعفر نجفی، مصطفی فخری ، مصطفی احمدی، محمد شاهون، مسلم حیدری، علی اسماعیلی،  علی بهلولی و دانیال باجان به میدان رفتند. علی صابری تنها محروم آیندگان در این دیدار بود و نتوانست برای تیمش به میدان برود. 

به گزارش فارس، آیندگان تنها نماینده هرمزگان در گروه دوم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور با تیم های جندی شاپور دزفول، فولاد زرند ایرانیان و پاس تهران هم گروه است. مرحله نهایی بازی های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود و تیم های اول هر گروه به لیگ برتر صعود می کنند.

انتهای پیام / 88071

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول