اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

احیای ۶ واحد تولیدی در قم از ابتدای سال جاری

استاندار قم با اشاره به هدفگذاری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای إحیای ۳۸ واحد صنعتی راکد در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: در دو ماهه نخست سال جاری، ۶ واحد تولیدی در قم احیاء شده است.

احیای ۶ واحد تولیدی در قم از ابتدای سال جاری

 به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست در سخنانی به تداوم برنامه بازدید از واحدهای صنعتی تولیدی در استان در سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» توجه داد و خاطر نشان کرد: این برنامه با جدیت پیگیری می شود.

وی یادآور شد: در سال جاری، احیای ۳۸ واحد صنعتی و تولیدی هدفگذاری شده است و بر این اساس و در دو ماه گذشته، تعداد ۶ واحد را احیا کردیم و ۳۲ واحد دیگر را نیز به تدریج و طی هفته‌ ها و ماه های آینده احیا خواهیم کرد.

استاندار قم ادامه داد: کارآفرینان واحدهای تولیدی و صنعتی قم تلاش دارند تا با تکیه بر دانش بومی، خلاقیت و نوآوری را در دستور کار خود داشته باشند.

سرمست صادرات محوری را از دیگر شاخص ‌های واحدهای تولیدی بازدید شده در استان و در سال جاری عنوان کرد و گفت: برخی از واحدهای تولیدی در استان محصولات خود را به بیش از ۱۰ کشور جهان صادر می کنند که این امر بسیار قابل توجه است و باید مورد توجه همه کارآفرینان در استان باشد.

وی با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی و تلاش تولیدکنندگان و صنعتگران استان برای بومی سازی تکنولوژی و صادرات محور کردن محصولات خود اذعان کرد: از صاحبان صنایعی که این ویژگی ‌ها را در دستور کار خود قرار دهند به صورت جدی پشتیبانی و حمایت می‌ کنیم.

استاندار قم در عین حال با بیان برخی رویکردهای دولت در حمایت از تولید و اشتغال اظهار کرد: یکی از اولویت های مهم اقتصادی صنعتی دولت، حمایت از صنایع دانش بنیان است.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول