اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

برگزاری نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب با موضوع دانشگاهیان و انتخابات

ششمین نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی با موضوع دانشگاهیان و انتخابات در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

برگزاری نشست  مجمع دانشگاهیان انقلاب با موضوع دانشگاهیان و انتخابات

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، ششمین نشست مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی در سال جاری با موضوع دانشگاهیان و انتخابات در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

براساس این گزارش،  علیرضا رهایی عضو هیات علمی  دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر در که این نشست با حضور  ۲۰۰ عضو هیات علمی از دانشگاه های مختلف کشور  به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، نسبت به ارائه تاریخچه کوتاهی از فعالیت های مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی بیاناتی ارائه کرد.

رهایی درخصوص نقدهای وارده بر عملکرد دولت مستقر و با آمارهای دقیقی از آسیب های فراوانی که به زیرساخت های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی کشور بدلیل اعتماد و اتکا بر توان خارجی به جای اعتماد بر نیروهای جوان و مخلص انقلابی بوجود آمده است، ارائه دیدگاه کرد.

عضو هیات علمی  دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی امیرکبیر به ضرورت حضور و استفاده از توان و تخصص نیروهای متخصص دانشگاهی در تصمیم گیریهای کلان کشور تاکید کرده و با مقایسه آمارهای موجود در کشورهای منطقه، بر ضرورت این همکاری تاکید کرد.

در این نشست سه ساعته، حاضرین در نشست و همچنین افراد حاضر در فضای مجازی دیدگاههای خود را در خصوص موضوع اثر دانشگاهیان بر انتخابات خردادماه آتی بیان و سپس پرسش و پاسخ با حضور خانم علم الهدی، دانشیار دانشگاه شهید بهشتی انجام پذیرفت.

یکی از اساتید برگزار کننده نشست گفت: دغدغه کنونی مجمع دانشگاهیان انقلاب اسلامی ، گفتمان سازی جهت انتخاب کاندیدای اصلح و انقلابی و همچنین مشارکت نخبگان علمی سراسر کشور جهت پشتیبانی فکری، راهبردی و محتوایی جبهه انقلاب است.

وی ادامه داد: در سال گذشته نیز با تشکیل جلسات مجازی و حضوری هفتگی و با راه اندازی کانال های اطلاع رسانی در فضای مجازی و نیز عضو نمودن قشر وسیعی از اساتید دانشگاه های مطرح کشور از جمله: تهران، علم و صنعت، امیرکبیر، خواجه نصیرالدین طوسی، الزهرا، علامه طباطبایی، سمنان، فردوسی مشهد، کرمان، شیراز، اصفهان، صنعتی اصفهان، بیرجند، هرمزگان، شهیدچمران اهواز، سیستان و بلوچستان، ملایر، کردستان، رازی کرمانشاه، تبریز، ارومیه، بابلسر، گیلان و همچنین دانشگاههای جامع علمی کاربردی، پیام نور و واحدهای متعدد دانشگاه آزاد اسلامی، درجهت تبیین مشکلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور اقدامات موثری به انجام رسانده است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: در سه ماه جاری نیز با تشکیل نشست های هفتگی به صورت حضوری و مجازی و با حضور اساتید متعهد و انقلابی از بیش از بیست دانشگاه کشور، تلاش شده تا ضمن معرفی کاندیدای اصلح و برتر جبهه انقلاب در جهت سازماندهی و تبلیغ حضور حداکثری و تولید محتوا اقدام گردد.

وی گفت: در این سلسله نشست های تخصصی از حاضرین از حضور افراد انقلابی و چهره های ارزشی، بهره مند شده و در نشست اخیر خود در دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز بیش از دویست عضو هیات علمی از سراسر کشور بصورت نشست همزمان حضوری و مجازی حضور داشتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول