اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تأکید۱۳ نامزد منتخب به حضور در لیست واحد مجمع نیروهای انقلاب اصفهان

۱۳ نامزد منتخب مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان با صدور بیانیه‌ای، به نکاتی در خصوص فعالیت‌های انتخاباتی و قرار گرفتن در لیست واحد مجمع و عدم حضور در لیست‌های انتخاباتی دیگر تأکید کردند.

تأکید۱۳ نامزد منتخب به حضور در لیست واحد مجمع نیروهای انقلاب اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ۱۳ نامزد منتخب مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان با صدور بیانیه‌ای، به نکاتی در خصوص فعالیت‌های انتخاباتی و قرار گرفتن در لیست واحد مجمع و عدم حضور در لیست‌های انتخاباتی دیگر تأکید کردند.

در این بیانیه آمده است: ما ۱۳ نفر نامزد ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان، در راستای تحق بیانیه گام دوم و با اتکا به تفکر جهادی و انقلابی و با تخصص‌های گوناگون و ترکیبی از تجربه و جوانی که در فرایندی کارشناسی شده مورد اعتماد مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان واقع شده‌ایم، ضمن تشکر از شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان، حضرات آیات و حجج اسلام مهدوی، سالک و بهشتی‌نژاد و نیز اعضای حقیقی و حقوقی مجمع که مارا برای احقاق حق شهر آب و آئینه «اصفهان» شایسته دانسته‌اند، در پیشگاه خداوند متعال و شما مردم بزرگوار اصفهان هم‌پیمان شده‌ایم تا در صورت ورود به شورای شهر اسلامی شهر اصفهان، نسبت به موارد ذیل متعهد به اجرا باشیم.

این بیانیه ادامه می‌دهد: همواره در تعامل با یکدیگر و صاحبان عقول، تمامی توان خود را مصروف تعالی معنوی و پیشرفت و آبادانی شهر نماییم، از تفرق و انشعاب بپرهیزیم و خود را به نظرات کارشناسی ملتزم بدانیم،  پاسخگوی عموم مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند باشیم و از مطالبه‌گری مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان استقبال کنیم، شفافیت را در همه امور و تصمیمات مدیریت شهری حاکم ساخته و این امر مهم را از شورای شهر شروع کنیم.

نامزدهای مجمع نیروهای انقلاب در یان بیانیه تصریح کردند: اموال خود را در ابتد ا و پایان دوران مسؤولیت در شورای شهر به صورت داوطلبانه و رسما اعلام نماییم، همواره خود را سربازی برای اسلام و آرمان های امام و انقلاب دانسته و در پی اعتلای فرهنگ اصفهان عزیز باشیم، فرهنگ و دین مردمان شهرمان را در اولویت تصمیمات و اقدامات خود قرار د هیم و هزینه های تبلیغات خود را پس از دوران رقابت انتخاباتی با شفایت اعلام نماییم.

این بیانیه عنوان کرده است: به منظور پاسخگویی شفاف و دقیق و نیز جلوگیری از پراکندگی فکری و تصمیم گیری عموم مردم برای انتخاب، ضمن تشکر از اعتماد و همدلی همه فعالان عرصه‌های سیاسی رسما اعلام میکنیم که در هیچ لیست و فهرست انتخاباتی دیگر حضور نخواهیم داشت و از ایشان نیز درخواست داریم به منظور حفظ وحدت و رعایت اخلاق سیاسی به تصمیم ما ۱۳ نفر احترام گذاشته و از قرار دادن این اسامی در لیست خودداری نمایند که البته در صورت اقدام مغایر عکس‌العمل شایسته خواهیم داشت.

در پ ایان این بیانیه آمده است:ما امضاکنندگان این بیانیه تمام تلاش خود را خواهیم نمود، تا اصفهان که سهمی بزرگ در دفاع از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن داشته است و اکنون جفای بزرگی را شاهد است، شهری ملو از آرامش، نشاط، عدالت، امنیت و آسایش باشد تا اصفهان شهری برای زندگی باشد و حق اصفهان زندگی است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول