اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تشکیل دولت مومن انقلابی راه برون‌رفت از مشکلات کشور

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: راه برون‌رفت این مشکلات تشکیل دولت جوان مومن انقلابی است، همه ما وظیفه داریم در ۲۸ خرداد ماه با حضور حداکثری فرد قوی، مومن انقلابی را انتخاب کنیم.

تشکیل دولت مومن انقلابی راه برون‌رفت از مشکلات کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری عصر امروز نشست روشنگری سیاسی محوریت حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، در شرکت چوب و کاغذ مازندران، با اشاره به تعطیلی و آسیب‌های وارد شده به بسیاری از مراکز تولیدی به‌دلیل بی‌تدبیری برخی از مسوولان در تامین کالا و مواد اولیه و وضعیت بد معیشتی کارگران مباحثی بیان کرد.

وی افزود: دولتی که شعار محور باشد تا عملگرا، این دولت باعث ضعیف شدن و ناامید شدن ملت می‌شود، از دیدگاه امام علی (ع) چهار عامل است که باعث سقوط و فروپاشی حکومت‌ها می‌شود که شامل؛ ستم‌گری، تدبیر نادرست، خودکامگی و امتیازخواهی و به‌کار گماردن فرومایگان و کنار گذاشتن نخبگان است.

تسخیری در ادامه با اشاره به سخن رهبر انقلاب تصریح کرد: راه برون‌رفت این مشکلات تشکیل دولت جوان مومن انقلابی است، همه ما وظیفه داریم در ۲۸ خرداد ماه با حضور حداکثری فرد قوی، مومن انقلابی را انتخاب کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این برنامه حکم رضایی فرمانده پایگاه بسیج شرکت چوب و کاغذ ابلاغ و بازدید میدانی از کارخانجات این شرکت به‌عمل آمد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول