اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تولید قدرت ملی منوط به مشارکت حداکثری در انتخابات است

نماینده سابق شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: هر چه مشارکت در انتخابات بالاتر باشد، ضریب اشتباه و میزان خطا کمتر خواهد شد.

تولید قدرت ملی منوط به مشارکت حداکثری در انتخابات است

علی اکبری در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: مشارکت در انتخابات از اهمیت بالایی برای نظام جمهوری اسلامی و مسؤولان برخوردار است.

وی ادامه داد: انتخابات در هر کشور و مشارکت مردم منجر به بالا رفتن  قدرت سیاسی آن کشور می شود و نظام‌های مردم‌سالار اداره کشور را از راه اتکا به آراء عمومی پیش می‌برند.

نماینده سابق شیراز گفت: مردم یکی از پایه‌های اصلی اقتدار ملی محسوب می‌شوند و مشارکت سیاسی بالای مردم در امور کشور و در شکل متداول آن یعنی انتخابات، تولید قدرت ملی می‌کند.

وی با بیان اینکه جهان دستخوش تغییرات فراوان است ، افزود: حضور مردم مشروعیتی دوباره به نظام می دهد و در دو جنبه بین المللی و داخلی به کشور و  نظام  کمک می کند.

اکبری تصریح کرد: در مقوله بین المللی به واسطه تنش هایی که ما با کشورهای سلطه طلب داریم، پشتوانه ای برای دیپلماسی خارجی است که سیاسیون ما با دست پر و حمایت کامل  برای احقاق حقوق ملت ایران بر سر میز مذاکرات در مجامع جهانی حاضر شوند.

به گفته وی مشارکت هر چه بالاتر باشد، ضریب اشتباه و میزان خطا کمتر خواهد شد پس باید با مشارکت حداکثری بهترین افراد برای خدمت به مردم انتخاب شوند.

نماینده سابق مجلس با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: بسیاری از مسائل اقتصادی کشور قابل حل است، اما نیاز به تصمیمات بزرگ دارد که اگر این تصمیم‌های بزرگ پشتوانه اجتماعی داشته باشد، با سرعت و اطمینان بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول