اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

عملیات اجرایی احداث پست ضیابر آغاز شد

با هدف تامین برق مطمئن و پایدار بخش ضیابر و نواحی اطراف آن، پست ۶۳.۲۰ کیلوولت ضیابر احداث خواهد شد.

عملیات اجرایی احداث پست ضیابر آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع ظهر امروز در آیین افتتاح بخشداری‌های طاهر گوراب و ضیابر شهرستان صومعه‌سرا اظهار کرد: مسؤولان باید علاوه بر مدیریت وظیفه‌ای با نگاه مدیریت فرآیندی تا جایی که ممکن است، در راستای ارائه خدمات عمومی در همه نقاط شهری و روستایی تلاش کنند.

وی وجود امنیت پایدار به‌عنوان مهم‌ترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی را مدیون پشتوانه مردمی دانست و گفت: نیروی انسانی خلاق، توانمند و فعال، بسترساز رونق اقتصاد و اشتغال است و با توجه به ظرفیت بالای این منطقه، امکان هدایت شرکت‌های دانش‌بنیان به این مسیر وجود دارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه آینده این کشور در دستان نسل جوان خواهد بود و ما باید با ارزش قائل شدن بیشتر به جمعیت جوان، برای ایران عزیز کادرسازی کنیم، افزود: زمانی می‌توان نخستین گام‌ها را برای دست‌یابی به توسعه پایدار و متوازن برداشت که قبل از آن، هماهنگی، همدلی و انسجام لازم بین آحاد مختلف جامعه اعم از شهروندان و همچنین دست‌اندرکاران اجرایی به وجود آمده باشد.

زارع مشارکت جدی مردم در انتخابات پیش رو را بااهمیت دانست و گفت: مردم با حضور حداکثری خود، حماسه سیاسی دیگری را برای آینده بهتر و نیز توسعه و رونق کشور خلق خواهند کرد.

آیین آغاز عملیات اجرایی پست ۲۰ / ۶۳ کیلوولت ضیابر به ارزش ۳۷۰ میلیارد ریال

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه عملیات اجرایی پست ۲۰ / ۶۳ کیلوولت ضیابر به ارزش ۳۷۰ میلیارد ریال آغاز شد، اظهار کرد: فاز اول این پروژه شامل اتصالات خط ۶۳ کیلوولت، فیدرهای خط و ترانس ۶۳ کیلوولت، دو دستگاه ترانسفورماتور قدرت به ظرفیت ۱۵*۲ مگاولت آمپر و فیدرهای ورودی و خروجی ۲۰ کیلوولت است.

به گفته بهمن داراب زاده، این پروژه با سرمایه‌گذاری 370 میلیارد ریال اجرا خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود در صورت تأمین به‌موقع اعتبارات، این  پروژه تا پایان سال 1400 به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول