اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

احزاب کردستان باید صدای مردم باشند/مردم در انتخابات پیش‌رو مشارکت حداکثری خواهند داشت

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مردم منتظر خدمت هستند، احزاب باید صدای مردم باشند و معیشت و مشکلات مردم را پیگیری کنند.

احزاب کردستان باید صدای مردم باشند/مردم در انتخابات پیش‌رو  مشارکت حداکثری خواهند داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار با دبیران احزاب سیاسی کردستان در سنندج اظهار داشت: احزاب کردستان باید مولفه‌های مساله‌محوری و برنامه‌ریزی را مورد توجه قرار دهند.

وی تاکید کرد: احزاب کردستان باید صدای مردم باشند نه صدای قدرت، جدای از اصولگرا و اصلاح‌گرا بودن باید در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند.

حجت‌الاسلام پورذهبی اجرایی نکردن نقش احزاب به نحو اکمل را از ضعف‌های احزاب بیان کرد و گفت: ایجاد شور و نشاط در احزاب مهم است و نباید تنها به انتخابات محدود شود.

وی یادآور شد: احزاب انحصارگر نشوند بلکه باید تمام آحاد جامعه را مدنظر قرار دهند و به مسائل مردم بپردازند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها وضعیت معیشتی مردم را با مشکل جدی مواجه کرده است، اظهار کرد: احزاب باید مشکلات استان، آسیب‌های حاشیه شهر و مشکلات کف خیابان را مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال‌های ۷۶ و ۸۸ پرنشاط‌ترین انتخابات کشور بوده است افزود: امید است مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ شور و نشاط دیگری در تاریخ کشور ثبت کنند‌.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول