اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مشارکت حداکثری در انتخابات سبب اقتدار نظام می‌شود

رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان با اشاره به تٱثیر حضور مردم در انتخابات، گفت: مردم با شرکت حداکثری در انتخابات جایگاه کشورمان را در منطقه و جهان حفظ و تثبیت خواهند کرد.

مشارکت حداکثری در انتخابات سبب اقتدار نظام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام محسن ‌طالب‌پور در نشست مجازی با موضوع  مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، اظهار داشت:  هفته دیگر انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراها را در پیش داریم و مردم برای این موضوع آماده می‌شوند.

رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان به نقش بی‌نظیر مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت:  مسؤولیت‌ها در کشور ما توسط مردم با شرکت در انتخابات‌ها تعیین می‌شود. 

وی با بیان این‌که  انتخابات از ابعاد مختلف برای ما اهمیت دارد، بیان کرد:  از بعد داخلی وظیفه ما شرکت در انتخابات و پشتیبانی از نظام است، مردم درخواست خود را می‌توانند با انتخاب فرد اصلح در انتخابات‌ بیان کنند، علی‌رغم این‌که  شرایط اقتصادی خوبی را در کشور نداریم مردم پشت نظام را خالی نکردند و می‌دانند که  مشکلات موجود به نظام ارتباطی ندارد و به انتخاب خود ما بر می‌گردد.

طالب‌پوربا اشاره به تٱثیر حضور مردم در انتخابات بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث اقتدار نظام می‌شود و از طرفی مردم با شرکت حداکثری در انتخابات جایگاه کشورمان را در منطقه و جهان حفظ و تثبیت خواهند کرد.

رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان با بیان این‌که در  بحث انتخابات سه گروه در کشور داریم، افزود:  یک گروه همیشه رأی می‌دهند، بخش دیگر غیر انقلابی نیستند اما رأی نمی‌دهند و گروه دیگر خاکستری است که بستگی به شرایط و افراد حاضر در صحنه  رأی می‌دهند.

وی با تأکید بر این‌که دومین مسأله مهم انتخاب اصلح است، افزود: اگر ما ملاک‌ها و معیارها را بگوییم و بصیرت‌افزایی کنیم،مردم خودشان مصداق را انتخاب خواهند کرد.

طالب‌پور ادامه داد:کلید حل مشکلات ما شرکت پرشور در انتخابات و انتخاب دولت انقلابی است، کشور به یک دولت جوان انقلابی با سه ویژگی نشاط ،کارآمدی و خستگی‌ناپذیری نیاز دارد .

رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان با بیان این‌که رئیس جمهور و دولت آینده باید به نظام و ولایت فقیه پای‌بند باشد، تأکید کرد: افرادی قبلا سکاندار دولت بودندولی اکنون تغییر رویه داده و حتی به نظام و رهبری توهین می‌کنند.

وی با بیان این‌که  رئیس جمهور باید بر مشکلات تسلط داشته باشد و برای آن راه حل بدهد، گفت: در کشور مشکلات فراوان  معیشتی، اقتصادی و فرهنگی داریم که حل آن ضروری است.

طالب‌پور بیان کرد: دولت آینده باید اعتقاد کامل به آرمان‌های الهی،اسلامی و انقلابی ما داشته باشد و همچنین ضد استکبار باشد و فقط دم از مذاکره و اعتماد نزند.

رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان با بیان این‌که دولت بعدی باید به توانمندی‌های داخلی باور داشته باشد، گفت: توجه به توانمندی‌های داخلی ضروری است و برای حل مشکلات باید از آن بهره‌گیری شود و برای خنثی سازی تحریم‌ها تلاش شود.

وی با بیان این‌که دولت جدید باید با فساد مقابله کند، تأکید کرد: لازمه مقابله با فساد،نبودن فساد در خود دولت است چرا که با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه را پاک کرد.

طالب‌پور  با بیان این‌که برخی نتیجه مذاکره با دولت جدید آمریکا را  رفع تحریم و گشایش می‌دانستند، گفت: اکنون بعد از ۵ ماه تغییری حاصل نشده و سیاست کلان آمریکا تغییری نکرده است،این رئیس جمهور نیز مانند افراد قبلی اما با  اشکال دیگر برای نابودی ایران و نظام جمهوری اسلامی تلاش خواهد کرد.

رئیس مجمع بسیجیان استان اصفهان در ادامه به  ضعف‌های مدیریتی در داخل کشور اشاره کرد و گفت:منکر فشار‌های خارجی نیستیم ولی خیلی از مسائل ارتباطی به تحریم و فشار خارجی ندارد و به ناکارآمدی مسؤولان بر می‌گردد.

وی با بیان این‌که ما در هنگام بیماری اگر از یک دکتر نتیجه نگرفتیم، دست روی دست نمی‌گذاریم و دکترمان را تغییر می‌دهیم، گفت:برگزاری انتخابات نیز به همین منظور  صورت می‌گیرد تا در صورتی که  ضعفی به وجود آمده  انتخابی دیگر انجام شود.

طالب‌پور عدم انتخاب فرد اصلح در انتخابات‌ها را عامل  بسیاری از مشکلات و تضعیف جامعه دانست و بیان کرد: باید در انتخابات  به فردی رأی دهیم که اصلح است و  کارآمدی  لازم جهت  تصدی مسؤولیت  آن قسمت را داشته باشد.

وی با بیان این‌که  عدم حضور در انتخابات مشکلات را مضاعف می‌کند،  گفت: اگر فرد یا افرادی در طول دوره مسؤولیت خود نتوانسته‌اند وظایف خود را به درستی انجام دهند نباید با عدم حضور با دشمنانمان همراهی کنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/آ ۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول