اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پیش‌بینی ۴۴ شعبه اخذ رای و ۲۰ محل تبلیغات در لواسانات

رئیس ستاد انتخابات بخش لواسانات گفت: با توجه به تمهیدات انجام گرفته و برای جلوگیری از ازدحام در محل‌های اخذ رای در شهر و سطح بخش لواسانات، ۴۴ شعبه اخذ رای و ۲۰ نقطه محل تبلیغات در نظر گرفته شده است.

پیش‌بینی  ۴۴ شعبه اخذ رای و ۲۰ محل تبلیغات در لواسانات

رضا طاهرخانی بخشدار لواسانات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: فعالیت تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا هشت روز قبل از روز اخذ رای گیری آغاز شده و در ۲۴ ساعت قبل از روز قبل از روز اخذ رای ادامه دارد و بر این اساس تبلیغات انتخاباتی تمام کاندیداها در روز ۲۷ خرداد ماه ممنوع است. 

وی گفت: بر اساس قانون در فعالیت‌های تبلیغاتی انتخاباتی استفاده از وسایل و امکانات وزارتخانه‌ها و ادارات، شرکت‌های دولتی و موسسات وابسته به دولت، شهرداری‌ها و شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به آنها و نهادها و موسساتی که از بودجه عمومی به هر میزانی استفاده می‌کنند نیز ممنوع است.

بخشدار لواسانات خاطرنشان کرد: اظهار نظر شخصیت‌ها بدون ذکر عنوان آنها در حمایت و تایید کاندیداها مانعی ندارد اما باید موافقت کتبی این شخصیت‌ها را در اختیار داشته باشند تا در صورت نیاز تسلیم هیأت اجرایی انتخابات شود؛ همینطور استفاده از هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنان اعم از کاغذی، پارچه‌ای، مقوایی، فلزی و یا هر جنس دیگر با ابعاد بیشتر از ۷۰×۱۰۰ سانتی متر ممنوع است و استفاده از صدا و سیما و میز خطابه نماز جمعه و هر وسیله دیگری که جنبه رسمی و دولتی دارد ممنوع می‌باشد.

طاهرخانی ادامه داد: نوشتن و یا اظهار مطالب خلاف واقع، دیوار نویسی، راه اندازی کاروان‌های تبلیغاتی و استفاده از بلندگوهای سیار خارج از محل سخنرانی و یا ستاد تبلیغاتی انتخاباتی، فعالیت انتخاباتی کارمندان در ساعات اداری، فعالیت تبلیغاتی مجریان و ناظران انتخابات برای نامزدهای انتخاباتی در قلمرو مسؤولیت خود و تبلیغ علیه نامزدها و هرگونه هتک حرمت و حیثیت آنان نیز ممنوع است.

وی اضافه کرد: الصاق هرگونه آثار تبلیغاتی نامزدها بر روی املاک بخش خصوصی با رضایت مالکان و متصرفان بلامانع است و پاره یا مصدوم کردن عکس و آثار تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی در مدت و زمان قانونی تبلیغات که در محل‌های مجاز الصاق و یا نصب شده باشد ممنوع است. 

رئیس ستاد انتخابات بخش لواسانات در پایان بیان کرد: جلسات در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید برگزار شود و فضای ۸ متر مربع برای هر فرد لازم بوده، جلسه نباید بیش از ۲ ساعت طول بکشد و با توجه به تمهیدات انجام گرفته و جلوگیری از ازدحام در محل‌های اخذ رای در شهر و سطح بخش لواسانات ۴۴ شعبه اخذ رای و ۲۰ نقطه محل تبلیغات در نظر گرفته شده است.

طاهرخانی در پایان یادآور شد: ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰، چهار انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری برگزار می‌شود که مردم شریف شهر و بخش لواسانات برای شرکت در این چهار انتخابات به پای صندوق‌های رای می‌روند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول