اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امام جمعه بهمن: رأی ندادن، آب ریختن به آسیاب دشمن است

امام‌جمعه بخش بهمن گفت: مشکلات امروز کشور محصول وعده‌هایی است که به آن‌ها عمل نشد، ضمن اینکه وعده‌های پوچ نه‌تنها مشکلی را از کشور حل نمی‌کند بلکه اعتماد مردم را نیز سلب می‌کند.

امام جمعه بهمن: رأی ندادن، آب ریختن به آسیاب دشمن است

 حجت‌الاسلام رضا علیزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از ابرکوه، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نحوه مدیریت صحیح کشور، اظهار کرد: صاحبان اصلی کشور مردم هستند و حضور آنان یک حضور قطعی در باب حکومت اسلامی است.

وی پیرامون مطالبه رهبری از نامزدهای ریاست جمهوری، افزود: نامزدها وعده‌هایی ندهند که مطمئن نیستند می‌توانند آن را انجام دهند؛ چراکه مشکلات امروز کشور محصول وعده‌هایی است که به آن‌ها عمل نشد. وعده‌های پوچ نه‌تنها مشکلی را از کشور حل نمی‌کند بلکه اعتماد مردم را نیز سلب می‌کند.

امام جمعه بهمن با تأکید بر این‌که اگر مردم بی‌اعتماد شدند نظام ضربه می‌خورد، گفت: هر نامزدی که پیروز شد خودش را به عدالت اجتماعی و کاهش فاصله فقیر و غنی، مبارزه بدون رودربایستی با فساد، تقویت تولید داخلی و مبارزه با واردات بی‌رویه و قاچاق، متعهد کند.

علیزاده با بیان این‌که اخلاق انتخابات خنثی‌کننده توطئه‌های دشمن است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری از سال ۸۸ تاکنون چند بار به مناظرات انتخاباتی و بایسته‌های آن اشاره کردند که یکی از مسائل مهم در مناظرات رعایت اخلاق است. انتخابات ایران به دلیل اینکه نقش تعیین‌کننده در سرنوشت کشور دارد، برای دشمن بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل بسیاری از توطئه‌ها و عملیات مخرب دشمن دقیقاً برای زمان انتخابات طراحی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بستر و زمینه اصلی توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن عمدتاً در فضای بی‌اخلاقی و بداخلاقی شکل می‌گیرد. متأسفانه ما در این دو مناظره اخیر شاهد بداخلاقی نامزدهایی بودیم که با تهمت و دروغ تلاش می‌کردند رقبای دیگر را از چشم مردم بیندازند و خودی نشان دهند که البته مردم ما فهیم‌تر از آن هستند که فریب آن‌ها را بخورند.

امام‌جمعه بخش بهمن ابراز کرد: امروز هیچ‌کسی نباید برای حضور در انتخابات تردید کند زیرا تمام توان دشمن به تلاش برای قهر از صندوق‌های رأی تبدیل شده است و به دنبال این هستند که مشارکت مردم را به حداقل برسانند.

علیزاده افزود: مهم‌ترین ترفندهای استکبار رسانه‌ای برای کاهش مشارکت مردم، القاء دروغین مهندسی انتخابات و مشخص بودن رئیس‌جمهور آینده و بی‌اثر بودن رأی مردم، تسری ناکارآمدی و ضعف مسئولان متخلف به ضعف و ناکارآمدی نظام، تلاش برای هراس افکنی از به قدرت رسیدن نیروهای انقلابی و القای تصویر سخت و ناکارآمد از کاندیدهای انقلاب، دو قطبی‌سازی دروغین از آزادی‌های سیاسی و اجتماعی و متهم کردن جبهه انقلاب به مخالفت با آزادی فردی و اجتماعی است.

وی پیرامون راهکارهای مقابله با دشمن، تصریح کرد: امروز مشکلات مردم سختی معیشت، بیکاری و ناکارآمدی مسئولان است نه فیلترینگ، کنسرت و حجاب. ضمن اینکه گره زدن هشت‌ساله کشور به سیاست خارجی و غفلت از ظرفیت‌های داخلی باعث این مشکلات شده است.

این کارشناس امور دینی و سیاسی ابراز کرد: در دور جدید مذاکرات وین قرار است آژانس هسته‌ای به کمک اروپایی‌ها بیاید تا با یک نمایش مضحک صحنه را به نفع خود برگردانند. آژانس به نمایندگی پنهان از سوی آمریکا با ایفای نقش پلیس بد قصد دارد گزارش‌های مبهم و تهدیدآمیز علیه ایران ارائه کند و سخن از صدور قطعنامه ضد ایرانی به میان آورد.

علیزاده ادامه داد: سپس کشور اروپایی در نقش پلیس خوب و با ژست همکاری و همراهی مدعی شوند که برای نجات مذاکرات برجام صدور چنین برنامه‌ای را در دستور کار خود قرار نخواهند داد تا به خیال خود صداقت خود در پایبندی به برجام نشان دهند. هدف از طرح پرونده جدید این است که شاید بتوانند تهران را وارد مذاکرات جدید بر سر برجام های 2 و 3 کنند.

انتهای پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول