اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تشکیل ۴۰ جلسه آموزشی انتخاباتی در بجنورد

رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات شهرستان بجنورد از آموزش ۳۵۳ کاربر و ۵۷ سرکاربر در راستای کار با دستگاه‌های اخذ رأی انتخابات پیش رو خبر داد.

تشکیل ۴۰ جلسه آموزشی انتخاباتی در بجنورد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدسرائی رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات شهرستان بجنورد، اظهار کرد: در راستای برگزاری هرچه بهتر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تعداد ۲۱۰ کاربر و ۴۲ سرکاربر در شهر بجنورد ، ۱۰۰ کاربر  و ۱۰ سر کاربر در بخش مرکزی و ۴۳ کاربر و ۵ سر کاربر در بخش گرمخان شهرستان بجنورد در مراحل انتهایی فرآیند آموزشی کار با دستگاه‌های اخذ رأی هستند.

وی گفت: در طی دو هفته‌ی اخیر با تشکیل بیش از ۴۰ جلسه آموزشی عملی و تئوری جهت رفع اشکال کاربران و سرکارگران عمده مشکلات آنان در کار با دستگاه مرتفع شده است.

گفتنی است که از ابتدای آغاز فرآیند آموزش بیش از ۵ مانور کار با دستگاه از سوی وزارت کشور ابلاغ و صورت پذیرفته است و کاربران و سرکارگران آمادگی لازم را کسب نموده‌اند و نیز تست شعب بیش از ۳۵۳ شعبه در حوزه انتخابیه شهرستان بجنورد انجام‌شده است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول