اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برخی مدیران ارباب رجوع را رعیت می‌دانند/معطل گذاشتن مردم به بهانه اتمام دولت زیبنده نیست

امام جمعه دهدشت با انتقاد از نگاه ارباب و رعیتی در برخی از ادارات کهگیلویه گفت: اینکه به بهانه پایان دولت کار مردم لنگ بماند خوب نیست.

برخی مدیران ارباب رجوع را رعیت می‌دانند/معطل گذاشتن مردم به بهانه اتمام دولت زیبنده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در شورای اداری شهرستان اظهار داشت: در برخی از ادارات نسبت به تکریم ارباب رجوع اهتمام وجود ندارد.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه هر مسؤولی برای پاسخگویی به مردم بر صندلی مدیریت تکیه زده است، افزود: مدیری که پرستیژ مدیریت به خود گرفته در اتاق را به روی ارباب رجوع قفل کرده و او را معطل می‌کند برای مردم نارضایتی ایجاد می‌کند، این حق الناس است.

وی اضافه کرد: این مدیران به بهانه پایان دولت کار مردم را راه نمی‌اندازند این نگاه نگران کننده است مگر با اتمام دوره دولت کار مردم باید لنگ بماند؟

امام جمعه مرکز شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: ما مسؤول شدیم که بازخواست شویم برخی مردم را رعیت می‌دانند این نگاه ارباب و رعیتی در ادارات مایه شرمساری است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تأکید کرد: مردم با پاسخگویی مسؤولان امیدوار می‌شوند اما برخی با عملکرد ضعیف خود آنها را نا امید و دلسرد می‌کنند.

وی با اشاره به آمار کرونا و وضعیت شهرستان گفت: اگر مصوبه منع برپایی ستادهای تبلیغاتی وجود دارد این همه ستاد در سطح شهر چه می‌گوید و چه ضرورتی دارد؟

وحدانی‌فر اضافه کرد: آموزش به عنوان رکن اساسی به فضای مجازی کشید آیا نامزدها نمی‌توانند تبلیغات خود را در بستر فضای مجازی انجام دهد؟ کسی که امروز حاضر به رعایت پروتکل‌ها و حفظ سلامت جامعه نیست نیست فردا چگونه می‌تواند نماینده خوبی برای شهروندان در شورای شهر یا رئیس جمهور کشور باشد.

 

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول