اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

آیت‌الله رجبی از نامزدی انتخابات مجلس خبرگان انصراف داد

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) و نامزد انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان، به دلیل مخالفت شورای نگهبان با انتقال حوزه انتخابیه وی از قم به تهران، از کاندیداتوری انصراف کرد.

آیت‌الله رجبی از نامزدی انتخابات مجلس خبرگان انصراف داد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله محمود رجبی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در نامه‌ای به فرمانداری قم، از نامزدی انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان انصراف داد. رجبی علت انصراف خود را مخالفت شورای نگهبان با انتقال حوزه انتخابیه وی از قم به تهران اعلام کرده است.

در نامه آیت‌الله رجبی آمده است:

با توجه به تصمیم شورای محترم نگهبان مبنی بر عدم پذیرش انتقال اینجانب به حوزه انتخابیه استان تهران و همچنین به احترام نظر جامعه محترم مدرسین حوزه علمیه قم در معرفی نامزد انتخابات میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری استان قم، بدینوسیله انصراف خود را از نامزدی انتخابات دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری اعلام می‌دارم.

ضمناً از اقشار مختلف مردم به‌ویژه علما، فضلا، طلاب، اساتید دانشگاه و دانشجویان که به این بنده حقیر در این مدت ابراز لطف و حمایت کردند، صمیمانه‌ تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله اجر تلاش‌های خالصانه آن عزیزان نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول