اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر قوانین تبلیغات را رعایت کنند

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرستان شیراز گفت: تبلیغات ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر آغاز و تا ۲۴ ساعت مانده به شروع رای گیری ادامه دارد و کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر ملزم به رعایت قوانین تبلیغات هستند.

کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر قوانین تبلیغات را رعایت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالرسول حقیقی با اشاره به مدت یک هفته ای برای تبلیغات نامزد‌های ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، اظهار داشت: کاندیداهای شورای شهر طبق دستورالعمل تبلیغاتی و قانون اقدام به تبلیغ نمایند تا برخوردی با هیچ شخصی صورت نگیرد و گزارش تخلفی ثبت نگردد. 

رئیس کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات شهرستان شیراز با بیان اینکه کاندیداها باید آدرس ستادها و مسوولان هر ستاد را به فرمانداری شهرستان شیراز معرفی نمایند و در غیر این صورت ستاد تعطیل خواهد شد، افزود: کاندیداها ضمن مراجعه به فرمانداری و انجام اقدامات مذکور نسبت به دریافت دستورالعمل تبلیغات اقدام کرده و مطابق آن تبلیغات خود را انجام دهند. 

حقیقی با تاکید بر اینکه کاندیداها صرفا مجاز به چاپ و نصب بنرهای حداکثر با ابعاد ۳ در ۴ متر در محل ستاد و  ۷۰ در ۱۰۰ سانتیمتر در سایر نقاط شهر هستند، افزود: ستادهای تبلیغاتی به منظور رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا فاصله گذاری های اجتماعی هشت متری را در نشست ها و تجمع های فضای باز رعایت کنند. 

به گفته معاون فرماندار شهرستان شیراز؛ نصب اقلام تبلیغاتی بر تابلوهای راهنمایی و رانندگی و سایر نقاط و امکانی که ایجاد خطر می کند ممنوع است. 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه  گشت ویژه نظارت بر تبلیغات انتخاباتی به صورت منظم تخلفات احتمالی را بررسی و نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام می کند، افزود: کاندیداها از ظرفیت  فضای مجازی بهره خوبی ببرند و تبلیغات خود را در این فضا  انجام دهند.  

رئیس کمیته نظارت بر تبلیغات انتخابات شهرستان شیراز ابراز کرد: به منظور اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه، با هدف جلوگیری از وقوع جرایم انتخاباتی، ۲۲ تیم نظارتی متشکل از نمایندگان فرمانداری، اجرایی شهرداری های مناطق یازده گانه و نیروی انتظامی با نظارت نماینده دادستانی کار رصد تبلیغات انتخاباتی را دنبال خواهند کرد.

معاون فرماندار شهرستان شیراز اضافه کرد: هم اکنون شاهد تبلیغات پرشور و پررنگ برخی کاندیداها در سطح شهر هستیم که نشان‌ از گرم شدن تنور تبلیغات انتخابات دارد؛ امیدواریم حضور و مشارکت خوب مردم در رای گیری روز ۲۸ خرداد این شور و نشاط ملی را کامل کند.

انتهای پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول