اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

‌۱۳ شهرستان کرمان در وضعیت نارنجی کرونا/تبلیغات انتخابات در فضای بسته ممنوع است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از وضعیت زرد کرونایی در ۱۰ شهرستان و وضعیت نارنجی در ۱۳ شهرستان استان کرمان خبر داد.

‌۱۳ شهرستان کرمان در وضعیت نارنجی کرونا/تبلیغات انتخابات در فضای بسته ممنوع است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی زینی‌وند ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا از وضعیت استثنایی و شکننده استان به لحاظ بیماری کرونا گفت و تاکید کرد که ناگزیر به اعمال محدودیت‌ها در استان هستیم.

 استاندار کرمان تشدید و کنترل سختگیرانه ورودی هرمزگان و سیستان و بلوچستان به استان را مورد تاکید قرار داد.

زینی‌وند خطاب به فرمانداران و بخشداران گفت: کاندیداها را ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری جلسات تبلیغاتی کنید که جان مردم به خطر نیافتد، زیرا تخلف آشکار انتخاباتی محسوب می‌شود.

استاندار کرمان بیان کرد: در فضای بسته هیج مجوزی برای برگزاری تبلیغات انتخاباتی نمی‌توانیم بدهیم، در فضای بوستان‌ها و پارک‌ها نیز به شرط تامین امنیت، تعیین محدوده و چیدن صندلی و فاصله‌گذاری برگزاری جلسات بلامانع است.

محمدصادق بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان از وضعیت زرد کرونایی در ۱۰ شهرستان و وضعیت نارنجی در ۱۳ شهرستان استان کرمان خبر داد و گفت: تغییر وضعیت دو شهرستان عنبرآباد و فاریاب از زرد به نارنجی دلالت بر شکنندگی سیر نزولی شیوع ویروس دارد که از دلایل عمده آن تاثیرپذیری این مناطق از استان‌های همجوار است.

حمید رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از واکسیناسیون حدود ۷۰ درصد از افراد بالای ۷۰ سال در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان خبر داد و گفت: به دلیل نبود واکسن، تزریق نوبت‌های دوم با مقداری تعویق مواجه شده اما این مسئله موردی از نظر ایمنی نخواهد داشت و مراقبان سلامت، افرادی که نوبت اول واکسن را دریافت کردند فراخوان می‌کنند.

حسین صافی‌زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از کنترل مرگ‌ومیرهای ناشی از کووید -۱۹ در استان نام برد و گفت: طی هفته گذشته تغییری در میزان موارد بستری و ابتلای به بیماری در استان نداشتیم، اما شرایط شکننده و ناپایدار است و باید همچنان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید داشت.

انتهای پیام/۸۰۰۱۷/ق

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول