اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

رای اولی‌ها بسیجی‌وار پای صندوق‌های رای حاضر شوند

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیجی ها در جنگ ۸ ساله علیه دشمن جنگیدند و از خاک وطن دفاع کردند رای اولی ها هم باید با حضور در پای صندوق مشت محکمی بر دهان استکبار و بدخواهان وارد کنند.

رای اولی‌ها بسیجی‌وار پای صندوق‌های رای حاضر شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج آیت الله سید نصیر حسینی ظهر امروز در مراسم جشن دختران رای اولی استان کهگیلویه و بویراحمد که به همت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار کرد: خداوند موجودات بسیاری آفریده اما انسان ارزش دیگری دارد و به همین خاطر  نعمت ها در اختیار انسان قرار گرفته و تا زمانی محترم شمرده می‌شود که در مسیر ارزش‌های الهی و انسانی قدم بر دارد در غیر این صورت ارزشی نزد خداوند نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طول تاریخ زندگی بشر خداوند برای بندگان خود انبیا و اولیا را فرستاده و هیچ انسانی را خلق نکرده مگر اینکه دستورات زندگی را به او آموخته باشد.

امام جمعه یاسوج گفت: خداوند راه رستگاری را به انسان آموخته است پیامبران بسیاری آمدند تا بشریت را هدایت کنند و به انسان معرفت الله را بیاموزند.

وی در ادامه افزود: در دوره ما وقتی امام راحل دید که حکومت پهلوی درهای جهنم را به روی مردم باز کرده و درهای بهشت را بسته قیام کرد زیرا پهلوی جنگ با دین را شروع کرده بودند و ذلت و خواری در کشور حکمفرما شده بود.

حسینی یادآور شد: شاه مملکت حق جابجایی یک وزیر را در کشور خودش نداشت چه خفت و خواری بالاتر از اینکه شاه یک مملکت حق جابجایی یک وزیر را نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: کشوری که دانشمندان و علما بسیاری داشته و خواجه‌نصیرها و بوعلی‌ها و شیخ بهایی‌ها و دیگر اعجوبه‌ها را در خود داشته چگونه تحقیر شده بود، در همین شهر یاسوج تا اوایل انقلاب پزشکان هندی بیماران را طبابت می کردند.

وی ادامه داد: وقتی مردم قیام کردند و نهضت پیروز شد توطئه‌های زیادی علیه این کشور روا داشتند اما در همه این توطئه دشمنان شکست خوردند و ایران و امام و اسلام پیروز شدند.

حسینی گفت: یک سال پیش سردار پر افتخار ما توسط آمریکایی ها به شهادت رسید اما پاسخ ملت و حکومت ما این بود که پایگاه بزرگ دشمن در عراق موشک باران شد و چه افتخاری بالاتر از این که اولین بار بعد از جنگ جهانی یک کشور توانست به صورت رسمی آمریکایی ها را مورد تهاجم قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: این پیروزی ها به برکت حضور مردم در صحنه بوده و تا هنگامی که در میدان حضور داشته باشند شکست نخواهد خورد.

وی در ادامه افزود: امروز به واسطه این عزت هر ایرانی در هر جای دنیا با افتخار خود را ایرانی معرفی می کند دشمن به همین خاطر ساکت نمی‌نشیند و تلاش دارد با هر توطئه و ترفندی مردم را از حضور در پای صندوق های رای باز دارد.

حسینی گفت: یکی از راه های حفاظت و حراست از انقلاب شرکت در انتخابات و رای دادن است رای دادن به معنای قدرت بخشیدن به نظام، ایران و اسلام بوده و رای ندادن کمک به دشمن است.

امام جمعه یاسوج گفت: ممکن است برخی از بی عدالتی نگرانی و گلایه داشته باشند اما بدانیم یک روز در میدان جنگ علیه دشمن از خود دفاع می‌کردیم و امروز هم باید در پای صندوق رای تغییر و تحول ایجاد کنیم.

حسینی یادآور شد: با بی‌خیالی نمی‌توان مشکلی را از کشور رفع کرد بلکه به مشکلات کشور می‌افزاید رای اولی‌ها بدانند که رای دادن آن‌ها یک توفیق است همانطور که بسیجی ها در جنگ ۸ ساله علیه دشمن جنگیدند و از خاک وطن دفاع کردند رای اولی ها هم باید با حضور در پای صندوق مشت محکمی بر دهان استکبار و بدخواهان وارد کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول