اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مردم را با وعده‌ و وعید فریب ندهیم/محرومیت تنگ‌سرخ با همه ظرفیت‌ها

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از وعده‌های بی‌عمل مسؤولان گلایه‌مند هستند مسؤولانی که به مناطق سفر می‌کنند اما تعهداتی را که می‌دهند پیگیری و عملی نمی‌شود.

مردم را با وعده‌ و وعید  فریب ندهیم/محرومیت تنگ‌سرخ با همه ظرفیت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مهدی روشنفکر در جمع مردم دهستان تنگ سرخ اظهار کرد: تنگ سرخ بهشتی است که نعمت های خدادادی در آن فراوان است اما مشکلات زیادی دارند که حق مردم این منطقه چنین مشکلاتی نیست.

نماینده مردم بویراحمد و دنا  و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که نظام جمهوری اسلامی خدمات فراوانی به مناطق مختلف و محروم کشور ارائه کرده اما در منطقه تنگ سرخ شاهد چنین مشکلات عدیده هستیم.

روشنفکر افزود: در بعضی جاها علاوه بر اینکه کاری انجام نداده‌ایم بلکه کار را زخمی کرده‌ایم و مشکلات چند برابر شده است.

روشنفکر ادامه داد: عمق محرومیت در استان آنچنان زیاد است که هرچه خدمات داده شود همچنان مشکلات ملموس و مشهود است.

وی با قدردانی از بانیان این جلسه به خصوص سپاه پاسداران تصریح کرد: در هر حوزه‌ای که حضور پیدا می‌کنیم مدیران مرتبط حضور دارند و ملزم به پیگیری مشکلات آن منطقه هستند.

نماینده شهرستان‌های  بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: اما مردم از وعده‌های بی‌عمل مسئولان گلایه‌مند هستند مسئولانی که به مناطق سفر می‌کنند اما تعهداتی را که می‌دهند پیگیری و عملی نمی‌شود یا نباید قولی داده شود و یا اگر قولی داده و صورتجلسه می‌شود به آن‌ها عمل کنید تا بی اعتمادی مردم را شاهد نباشیم.

این نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: نباید مردم را فریب داد مردمی که در بسیاری از صحنه‌ها از ما مسئولان جلوتر بوده و ما مسئولان تنها ادعا داریم.

وی گفت: مردم استان ما در همه میادین مشارکت و حضور دارند و  تنها افراد بیمار هستند که مردم را از حضور در پای صندوق‌های رای منع می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبری حضور گسترده و انتخاب اصلح را تاکید کردند که در این صورت مشکلات کشور را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی افزود: همه در یک کشتی قرار داریم و در صورت بروز مشکل همه دچار آسیب می‌شویم پس بنابراین باید به کمک نظام جمهوری اسلامی آمده و در پای صندوق‌های رای مشارکت حداکثری داشته باشیم.

روشنفکر خاطرنشان کرد: نباید ضعف‌ها و وعده‌های بی‌سرانجام ما مسئولان موجب رویگردانی مردم از صندوق های رای شود بنابراین هر جا حضور پیدا می‌کنیم باید وعده‌ای بدهیم که قابل اجرا باشد.

وی گفت: برای اولین بار در طول ۴۰ سال اخیر در کمیسیون تلفیق مجلس تصمیمات خوبی برای استان کهگیلویه و بویراحمد گرفته شد در محرومیت‌زدایی ۴۹۵ میلیارد تومان مصوب شد که بیشتر در حوزه آب و راه است.

وی عنوان کرد: این اعتبارات به غیر از اعتبارات مصوبی است که هر ساله به استان اختصاص می‌یابد.

روشنفکر یادآور شد: نزدیک به ۷۰ درصد رشد بودجه در سال جاری برای استان داریم که کاری بی نظیر و استثنایی بوده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط به گونه است که نمی‌توانیم مشکلات را یک شبه برطرف کنیم اما قابل قبول نیست مردم یک منطقه مثل تنگ سرخ با بودن منابع عظیم دچار مشکل آب باشند.

وی گفت: چرا هنوز در تعیین تکلیف ۳ کیلومتر راه درمانده شده‌اند چرا باید این منطقه با این همه ظرفیت دچار مشکل باشد.

روشنفکر یادآور شد: مسئولان آب استان قول دادند بودجه‌ای برای آب دهستان تنگ سرخ بگذارند معلوم نیست چرا به عهده آنها عملی نشد چرا باید مشکلات را به دیگران پاسکاری کنیم و از وظیفه خود برائت بجوییم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه به اقداماتی که در سد تنگ سرخ انجام شده اشاره کرد و گفت: این سد از سال ۷۴ آغاز شد کارشناسان به ما گزارش دادند که در سال ۹۸ کمتر از ۲۵ درصد رشد داشته است اما در طول یکسال گذشته با پیگیری‌های انجام شده رشد آن به ۴۰ درصد رسیده است.

نماینده مردم بویراحمد و دنا و مارگون در مجلس در همین خصوص گفت: به همت استاندار و با پیگیری‌های انجام شده ما ۲۳۵ میلیارد تومان از طریق ماده ۵۶ و سایر اعتبار گرفتیم.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول