اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

انتخابات 28 خرداد نقطه اوج برخورد ملت ایران با مخالفین نظام است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: عرصه انتخابات را میدان تقابل بین اسلام و کفر دانست و گفت: انتخابات 28 خرداد نقطه اوج برخورد ملت ایران با مخالفین نظام است.

انتخابات 28 خرداد نقطه اوج برخورد ملت ایران با مخالفین نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در همایش پیشکسوتان بسیجی که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امیدورایم با حضور قوی و مشارکت گسترده  مردم شاهد خلق حماسه بزرگ دیگری در انتخابات 28 خرداد باشیم.

وی عنوان کرد: حوادث تاریخی و حیاتی در سیر زندگی انسان نقش مهم و اثرگذاری دارند و موجب پیروزی و شکست در زندگی می‌شوند.

فرمانده سپاه کردستان با بیان اینکه حرکت و کوشابودن در زندگی رابطه مستقیمی با پیروزی و شکست انسان‌ها دارد، گفت: کوشابودن و هوشیاری در عرصه‌های مهم در توسعه، آبادانی و یا عقب‌ماندگی هر جامعه‌ای تاثیر بسزایی دارد.

وی عرصه انتخابات را میدان تقابل بین اسلام و کفر دانست و گفت: انتخابات 28 خرداد نقطه اوج برخورد ملت ایران با مخالفین نظام است.

سردار حسینی عنوان کرد: دشمنان تمام توان و ظرفیت‌های خود را برای ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه و جلوگیری از مشارکت حداکثری ملت ایران در انتخابات بکار گرفته‌اند باید با هوشیاری مانع دستیابی دشمن به اهدافشان شویم.

وی عنوان کرد: انتخابات تنها یک عرصه سیاسی صرف نیست میدان مقابله ما با دشمنان است، مشارکت در انتخابات یعنی جنگ با دشمنانی که با تمام توان علیه نظام ما توطئه‌افکنی می‌کنند.

وی خطاب به پیشکسوتان حاضر در جلسه اذعان کرد: شما عزیزان مسیر آفرینش این حماسه را تحقق می‌بخشید حضور گسترده در انتخابات یعنی پیروزی و قدرتمندتر شدن ایران و بالابردن سطح گفتمان انقلاب و قوی‌شدن محور مقاومت و به معنای عقب‌نشینی و تسلیم دشمن است و به همین دلیل مشارکت حداکثری در این عرصه سیاسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

وی گفت: دشمن‌شناسی در این عرصه بسیار مهم است، چراکه دشمنان ما با برنامه‌ریزی‌های گسترده می‌خواهند چوب لای چرخ نظام بگذارند.

به گفته سردار حسینی، امروز کسانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و انتخابات ایران تبلیغات منفی می‌کنند که در کشورهای خودشان اصلا انتخاباتی ندارند.

وی عنوان کرد: اگر ما سست شویم دشمنان جلو می‌آیند ولی اگر محکم به میدان بیایم توطئه‌های آنان نقش برآب خواهد شد و عقب‌نشینی می‌کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: با وجود تمام توطئه‌های دشمنان امروز ما پیروز و مقاوم هستیم اگر حرکت کنیم خداوند هم کمک می‌کند باید امید به آینده را تقویت کنیم و در این راستا از امکاناتی که داریم به خوبی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت عمومی انتخاب اصلح را به دنبال دارد، انتخابی که ملت را از شرایط کنونی عبور می‌دهد و مشکلات اقتصادی، معیشتی، اجتماعی، فرهنگی و غیره را پایان خواهد داد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول