اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

دهه کرامت فرصتی برای حمایت از خانواده زندانیان است

رئیس زندان سنندج گفت: دهه کرامت فرصتی برای حمایت از خانواده زندانیان است.

دهه کرامت فرصتی برای حمایت از خانواده زندانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حیدر پسندیده یکشنبه شب در مراسم جشن روز دختر که در منزل یکی از مددجویان زندان سنندج همزمان با تولد دختر این مددجو در دهه کرامت برگزار شد، اظهار کرد: امسال در آغازین روزهای دهه کرامت که با میلاد حضرت معصومه(س) و روز ملی دختر همراه است، حلاوت حضور پدر مددجوی محکوم به حبس، در جشن تولد دخترش که با هماهنگی مقام قضایی و اخذ مجوز قانونی توسط رئیس زندان سنندج انجام شد، به ضیافتی فراموش نشدنی تبدیل شد.

وی افزود: آغاز دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) بهانه‌ای شد تا با هماهنگی صورت گرفته با مقامات قضایی استان، شاهد اشک شوق و شادی وصف ناپذیر دختر نوجوانی باشیم که حضور پدر را در این روز در کنارش باور نداشت و این اقدام ارزشمند با همت مسئولان زندان رویای کودکانه‌اش را به خاطره‌ای شیرین تبدیل کرد.

وی خاطر نشان کرد: با تأسی از هدفگذاری و توجه ویژه رئیس قوه قضائیه و تاکیدات ریاست سازمان زندان‌ها مبنی بر توجه و مراقبت از خانواده زندانیان بر آن شدیم میلاد خجسته حضرت معصومه(س) را در کنار تولد دختر مددجوی محکوم به حبس زندان مرکزی سنندج در روز دختر جشن بگیریم.

رئیس زندان سنندج اعلام کرد: بذگزاری این مراسم جشن با حضور مددجویان، در تحقق اهداف ارزشمند حمایت از خانواده زندانیان اثرگذار است.

پسندیده اضافه کرد کرد: امروز کار سخت و طاقت فرسای زندانبانی با شادمانی کودکانه دختر مددجو، از خاطرمان پاک و به خاطره‌ای وصف ناپذیر تبدیل شد و میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) با حلاوت حضور پدر در جشن تولد دخترش همراه شد.

پیش از این نیز در پنجم خرداد ماه روز ملی حمایت از خانواده زندانیان جشن تولدی به یادماندنی برای فرزند یکی دیگر از مددجویان زندان سنندج با حضور پدرش برگزار شد که زیباترین لحظات را برای خانواده این زندانی رقم زد.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول