اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

فعالیت ادارات و دفاتر پیشخوان ثبت احوال تا پایان زمان رای گیری

مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر گفت: ادارات و دفاتر پیشخوان ثبت احوال استان بوشهر تا پایان زمان رأی گیری آماده ارائه خدمات به واجدان شرایط رأی هستند.

فعالیت ادارات و دفاتر پیشخوان ثبت احوال تا پایان زمان رای گیری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اسکندر پاسالار صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه طبق قانون انتخابات، داشتن اصل شناسنامه برای رأی دادن الزامی است، اظهار داشت: رأی دهندگان با همراه داشتن کارت هوشمند ملی یا شماره ملی روند رأی گیری را تسهیل می‌کنند.

مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر با اشاره به این موضوع که در بسیاری از شناسنامه‌ها شماره ملی درج شده و همین شماره برای رأی دادن کافی است، اظهار داشت: با توجه به قابلیت دستگاه‌های احراز هویت الکترونیکی در شناسایی بارکد شناسنامه‌ها و کارت‌های ملی، همراه داشتن کارت ملی هوشمند، روند رأی گیری را تسهیل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ادارات و دفاتر پیشخوان ثبت احوال در همه مناطق استان تا پایان زمان رأی گیری انتخابات ریاست‌ جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، در محل کار مستقر هستند و آماده همکاری و پاسخگویی به سوالات حوزه‌های رای گیری و ارائه شماره ملی به واجدان شرایط رای می‌باشند.

پاسالار افزود: واجدان شرایط که تا ۱۷ خرداد ماه درخواست شناسنامه داده‌اند نیز می‌توانند در روز انتخابات به محل درخواست خود(اداره یا دفاتر پیشخوان ثبت احوال) مراجعه و شناسنامه خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول