اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بزرگترین پارک تولید محتوای کشور در مشهد با حضور وزیر ارتباطات افتتاح شد/ لانه موش در ساختمان اداره پست مشهد!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در آیین افتتاح بزرگترین پارک تولید محتوای کشور در مشهد، گفت: پس از اینکه در مشهد حضور پیدا کردم دیدم یک ساختمان در اداره کل پست پر از لانه موش شده است.

بزرگترین پارک تولید محتوای کشور در مشهد با حضور وزیر ارتباطات افتتاح  شد/ لانه موش در ساختمان اداره پست مشهد!

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدجواد آذری جهرمی، امروز در آیین نکوداشت دست اندرکاران ایجاد شعبه پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات، اظهار کرد: از همه دست اندرکارانی که اینجا را با همه محدودیت‌ها تبدیل به قطب فناوری کردند تشکر می‌کنم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه این پارک فاوا در خراسان رضوی داستان دارد، تکمیل کرد: ادارات دولتی مانند ملک پدری کارمندان است، یک مدیری اگر یک ساختمان اضافه کند مدیر خوبی است و اگر بفروشد لعنت نصیبش می‌شود.

وی افزود: زمانی نهضت ساخت ساختمان در کشور بود و اکنون بسیاری از این ساختمان‌ها به درد نمی‌خورد. مشهد پتانسیل زیادی در فناوری اطلاعات دارد، وزارت ارتباطات هم از زمان دولت خاتمی به دنبال فعالیت در مشهد بود، در دولت احمدی نژاد هم مطالعاتی صورت گرفت.

جهرمی با بیان اینکه پس از اینکه در مشهد حضور پیدا کردم دیدم یک ساختمان در اداره کل پست پر از لانه موش شده و یک ساختمان در بهترین حالت قرار دارد، یادآور شد: دستور دادم ساختمان پارک در همین اداره کل پست خراسان رضوی بنا شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تشریح کرد: یکی از مدیران گله‌مند بود که چرا ساختمان اداره کل پست را به دست عده‌ای جوان غرب‌زده داده‌اید، آن مدیر را جایگزین کردیم تا کار پیش رود و بدانید که این پارک یک سال برای ما سوهان اعصاب بود با مدیرانی که تفکر بسته‌ای داشتند، فاز سوم را در پارک کوهسنگی اجرا کنید.

وی با بیان اینکه مسائل کشور به دست جوانان حل می‌شود، تصریح کرد: امکانات وجود دارد اما بهره‌وری نیست؛ امیدواریم این پارک بتواند مانند یک خورشید در منطقه خود بدرخشد و تأثیرگذار باشد؛ آینده آمدنی است اما باید برای آن تلاش کرد.

گفتنی است؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه این سفر یک‌روزه، از شرکت‌های فناور در پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات استان، بازدید خواهد کرد، وی همچنین در جلسه شورای مدیران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و جلسه استانداری شرکت می‌کند.

بازدید از بزرگ‌ترین مرکز توسعه اقتصاد دیجیتال و واحد‌های فناور مستقر در پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز بررسی وضعیت ارتباطی روستاهای استان، ازجمله برنامه‌های حضور یک‌روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان خراسان رضوی است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول