اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

انتخابات و غفلت از ویروس کرونا در ستادهای تبلیغاتی

حکایت شلوغی در تبلیغات و تجمع هواداران در زمان تبلیغات تکرار می‌شود، اما این دوره متفاوت است و باید بیشتر از گذشته پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود.

انتخابات و غفلت از ویروس کرونا در ستادهای تبلیغاتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، هر روز پیامک‌های تبلیغاتی از کاندیداهای مختلف شورای شهر به دست‌مان می‌رسد، گروه‌های مجازی هم که بدون گرفتن اجازه عضومان کرده‌اند جای خودش را دارد، از سوی دیگر به هر بهانه و روزی که در تقویم وجود دارد فراخوان می‌دهند و از مردم می‌خواهند مثلاً در مراسم روز... شرکت کنند.

سؤالی که مطرح می‌شود این است، آیا روزهای کرونایی به اتمام رسیده که برخی‌ها بدون ماسک در مراسمی که نامزدهای شورای شهر تدارک دیده‌اند، حضور می‌یابند؟ از برخی شهروندان فراموش کار که بگذریم، برخی از نامزدهایی را می‌بینیم که بدون ماسک در بین هواداران و شهروندان قرار می‌گیرند.

حکایت شلوغی در تبلیغات و تجمع هواداران در زمان تبلیغات تکرار می‌شود، اما این دوره متفاوت است و باید بیشتر از گذشته پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت شود.

در همین خصوص یکی از شهروندان بیرجندی گفت: شب گذشته به ستاد یکی از کاندیداهای شورای شهر مراجعه کردم و چیزی که متحیرم کرد، کاندیدایی بود که خودش ماسک نداشت و غرق صحبت در مورد برنامه‌های آینده اش بود.

«حیدری» افزود: کاندیدایی که قرار است چند وقت دیگر به‌عنوان نماینده مردم شهر در جلسات حضور داشته باشد و از حق آن‌ها دفاع کند در این روزها حتی به زدن ماسک خودش را ملزم نمی‌داند.

وی با ناراحتی از شرایطی که این روزها در برخی از ستادها حاکم است، گفت: موج پنجم کرونا نزدیک است و نباید در این روزهایی که در تب و تاب تبلیغات هستیم از ویروس خطرناک کرونا غافل شویم. 

یکی دیگر از شهروندان گفت: متأسفانه برخی از نامزدها بدون ماسک در مراسم مختلف شرکت می‌کنند که باعث نگرانی می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول