اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

دولت برای اجرای مصوبه شورای سران تصمیم به افزایش قیمت بنزین گرفت/ پرداخت سالی 70 میلیارد دلار یارانه انرژی

وزیر نفت گفت: تصمیم‌گیری درباره افزایش قیمت بنزین در مصوبه دولت چاپ شده و در اختیار همه هست. در این مصوبه نوشته شده است که دولت در اجرای تصویب سران سه قوه این تصمیم را اتخاذ کرده است.

دولت برای اجرای مصوبه شورای سران تصمیم به افزایش قیمت بنزین گرفت/ پرداخت سالی 70 میلیارد دلار یارانه انرژی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بیژن زنگنه وزیر نفت امروز در مراسم گشایش رسمی پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت به اظهارات کاندیداهای ریاست‌جمهوری درباره قرارداد کرسنت و افزایش قیمت بنزین واکنش نشان داد و گفت: ترجیح کشور تا حالا این بوده که وارد پرونده کرسنت نشویم؛ اگر قرار بر ورود ما باشد، حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

وی درباره شیوه تصمیم‌گیری افزایش قیمت بنزین در آبان‌ماه 98 گفت: تصمیم‌گیری درباره افزایش قیمت بنزین در مصوبه دولت چاپ شده و در اختیار همه هست. در این مصوبه نوشته شده  است که دولت در اجرای تصویب سران سه قوه این تصمیم را اتخاذ کرده است.

زنگنه همچنین اظهار داشت: به‌تازگی دستگاه‌های نظارتی نامه زدند که به‌دلیل تاسیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت به این دلیل که دانشگاه صنعت نفت و  پژوهشگاه صنعت نفت وجود دارد شما را به دادگاه می‌بریم.

وزیر نفت تاکید کرد: در حال حاضر ۷۰ میلیارد دلار یارانه انرژی در کشور پرداخت می‌شود و بهینه سازی مصرف انرژی ضرورت دارد. همچنین افزایش تولید نفت نیز یکی دیگر از ضرورت‌هاست، زیرا باعث افزایش قدرت سیاسی، اقتصادی و امنیتی ما در منطقه است و ما زمان زیادی برای استفاده از این فرصت نداریم.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول