اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

حزب‌الله: ایران به رهبری امام خامنه‌ای عمق راهبردی مقاومت فلسطین است

عضو شورای مرکزی حزب‌‌الله همکاری میان مقاومت لبنان و فلسطین را ذخیره استراتژیک خواند و گفت، این تعامل به کابوس رژیم صهیونیستی تبدیل شده و رژیم مذکور با موشک محاصره شده است.

حزب‌الله: ایران به رهبری امام خامنه‌ای عمق راهبردی مقاومت فلسطین است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله گفت، رژیم صهیونیستی امروز با موشک‌هایی که برد آن به تمام شهرها و شهرک‌های این رژیم می‎‌رسد، محاصره شده است.

بر اساس گزارش «العهد»، وی در سخنانی در دیدار با نمایندگان برخی احزاب عربی که بازدیدی از مرز لبنان و فلسطین داشتند، تصریح کرد، ذخیره‌ای راهبردی که قابل قیمت‌گذاری نیست همکاری و تعامل میان مقاومت در لبنان و مقاومت در فلسطین است و این موضوع امروز به کابوسی حقیقی و موجودیتی برای رژیم اسرائیل تبدیل شده است.

وی تأکید کرد، رژیم صهیونیستی امروز احساس می‌کند که در هر نبردی محاصره شده است و در اوج شکست قرار دارد. امروز معادلات و محاسبات تغییر کرده و آزادسازی قدس نزدیک‎تر از هر زمان دیگری است.

شیخ قاووق در پایان گفت، قدس ثابت کرده که دشمن واقعی امت اسلام رژیم اسرائیل است . ایران هم به رهبری امام سید علی خامنه‌ای عمق راهبردی مقاومت فلسطین و حامی اول فلسطین، قدس، مسجدالاقصی و مقاومت در غزه است.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول