اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مراکز کانون پرورش فکری کرمانشاه بازگشایی شدند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: مراکز کانون پرورش فکری استان با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شدند.

مراکز کانون پرورش فکری کرمانشاه بازگشایی شدند

 مهناز فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه،از بازگشایی مراکز کانون پرورش فکری استان خبر داد و اظهار داشت: ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی آغاز شده است.

وی افزود: با نزدیک‌شدن به ماه تابستان و آغاز ثبت‌نام کلاس‌های مختلف تابستانی در مراکز کانون، تصمیم گرفتیم مراکز کانون استان با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به وجود حدود ۴۰ مرکز ثابت، سیار و پستی در اسن استان اشاره و بیان کرد: در این روزها، با توجه به افزایش تماس‌های خانواده‌ها و علاقه‌مندی کودکان و نوجوانان به حضور در برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی کانون، علاوه بر برگزاری کلاس‌های تابستانی به‌صورت برخط(آنلاین)، فعالیت مراکز به‌صورت حضوری نیز آغاز شده است.

وی در خصوص برنامه روز انتخابات در دبیرستان استقلال در محدوده ۲۲ بهمن شهر کرمانشاه، گفت: همزمان با ۲۸ خردادماه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور تعدادی محدودی از بچه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با دست داشتن تعدادی عروسک با شورآفرینی برای مردم ایران عزیز اجرای سرود خواهند داشت.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول