اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

افتتاح ۱۵ طرح حوزه آب و برق با حضور وزیر نیرو در یزد

وزیر نیرو برای افتتاح ۱۵ طرح بخش صنعت آب و برق یزد با سرمایه‌گذاری ۶۷۶ میلیارد تومان و نیز آغاز عملیات اجرایی شش طرح آب و فاضلاب با پیش بینی پنج هزار و ۷۲۹ میلیارد تومان هزینه وارد این استان شد.

افتتاح ۱۵ طرح حوزه آب و برق با حضور وزیر نیرو در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، رضا اردکانیان صبح امروز به منظور افتتاح پروژه آبرسانی به ۷۰ روستا، بهره‌برداری تصفیه‌خانه و تاسیسات جمع‌آوری، انتقال فاضلاب و آب شیرین کن بافق و افتتاح چهار مخزن بتنی جمعا به ظرفیت ۴۵ هزار مترمکعب وارد استان یزد شد.

افتتاح هفت طرح توسعه و بهسازی شبکه آب و فاضلاب در شهرهای هرات، میبد، اردکان، برق‌رسانی به روستای «پتکستان» شهرستان اردکان و تصفیه‌خانه فاضلاب روستای تاریخی اسلامیه  شهرستان تفت از دیگر برنامه های سفر یکروزه وزیر نیرو در استان یزد است.

آغاز عملیات اجرایی شش پروژه بزرگ رینگ آبرسانی، ایستگاه پمپاژ و تصفیه‌خانه فاضلاب شهر یزد از دیگر برنامه‌های وزیر در دارالعباده است.

گفتنی است؛ ۱۵ طرح یادشده در مناطق مختلف یزد به بهره برداری می‌رسد و عملیات اجرایی شش پروژه صنعت آب و فاضلاب استان هم با پنج هزار و ۷۲۹ میلیارد تومان اعتبار آغاز می‌شود.

انتهای پیام/الف/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول