اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

سلامت معنوی خود را با انتخاب «اصلح» به نمایش بگذاریم

نماینده مردم شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی گفت: در ۲۸ خرداد حماسه بزرگی خلق خواهیم کرد و اصلح را انتخاب می‌کنیم و رأی اولی‌ها سلامت معنوی خود را با انتخاب اصلح به جامعه بشری به نمایش بگذارند.

سلامت معنوی خود را با انتخاب «اصلح» به نمایش بگذاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، همزمان با دهه کرامت جشن دختران آسمانی و رأی اولی‌ها با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس و جمعی از مسؤولان در صحن مطهر امامزاده بی‌بی عصمت برگزار شد.

عفت شریعی‌کوهبنانی با تبریک دهه کرامت اظهار کرد: حضرت معصومه (س) دختر و خواهر امامت است. مشهد مقدس پیشانی معرفت است و قم مظهر، نمونه و‌جایگاه علوم ‌دینی و بیانگر عظمت علمی است که به‌واسطه عملکرد مومنانه و‌ مخلصانه این بانوی مکرم اسلام گسترش یافت.

وی ابراز داشت: در ۴۲ سالگی انقلاب اسلامی هستیم. انقلاب ولایی که در جهان بی‌نظیر است. در برنامه گام دوم مقام معظم‌ رهبری تحقق تمدن نوین جهان اسلام را بشارت دادند.

نماینده مردم‌ شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس گفت: امروز عزت و عظمت جهان اسلام به برکت انقلاب اسلامی، شهیدان، بسیجیان مخلص و سپاهیان عزیز است، که شاهد افول اسرائیل هستیم.

وی بیان داشت: ما میراث‌دار خون شهیدان هستیم که از ابتدا تا انتها بی‌نظیر هستند شهیدان رفتند مسیر را برای ما گذاشتند سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی با شهادت خود جهان را زنده کرد و عظمت و اقتدار ایران را در جهان به نمایش گذاشت.

نماینده مردم‌ شهرستان‌های کوهبنان و زرند در مجلس تصریح کرد: دشمنان برای از بین بردن‌ انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند اما راه به جایی نمی‌برند. امروز اقتدار ایران اسلامی جهان‌شمول است. بیش از ۴۲ سال از انقلاب سپری شده با دست‌مایه شهیدان، مادران ، همسران و فرزندان شهداست که دشمنان ‌رو به افول هستند.

وی خاطرنشان کرد:  انقلاب اسلامی تمدن جدید و نوین اسلامی را رقم خواهد زد و  ان‌شاءالله در ۲۸ خرداد حماسه بزرگی خلق خواهیم کرد و اصلح را انتخاب می‌کنیم و رأی اولی‌ها سلامت معنوی خود را با انتخاب اصلح به جامعه بشری به نمایش بگذارند.

انتهای پیام ۸۰۰۱۲/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول