اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات، تداوم راه امام و شهدا است

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان‌های استان تهران دعوت به حضور حداکثری در انتخابات را حرکت در مسیر امام و شهدا برشمرد و گفت: انتخابات حقی است که امام و شهدا به ما دادند و باید با حضور حداکثری در راستای حفظ ارزش ها گام برداریم.

دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات، تداوم راه امام و شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان‌های استان تهران با دعوت از مردم برای شرکت گسترده  در انتخابات پیش رو، حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد را حرکت در مسیر امام و شهدا برشمرد و گفت: انتخابات حقی است که امام و شهدا به ما دادند و باید با حضور حداکثری در راستای حفظ ارزش ها گام برداریم.

وی افزود: شرکت در انتخابات، دعوت دیگران برای حضور در پای صندوق رأی، انتخاب درست و آگاهانه و در راستای حفظ ارزش های انقلاب، یک تکلیف است که همه ما وظیفه داریم تا در این امر مهم و سرنوشت ساز مشارکت کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان‌های استان تهران با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر انتخاب درست، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها از انتخابات به عنوان یک فرصت یاد کردند و امروز همه ما برای استفاده صحیح از این فرصت باید هوشمندانه و آگاهانه، یک انتخاب اصلح  برخواسته از رای مردم و با روحیات خدمت  داشته باشیم.

مرتضوی در ادامه حفظ دستاوردهای شهدا در دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و حوادث پس از آن را از مصادیق حرکت در مسیر امام(ره) دانست و تأکید کرد:اقتدار و امنیت کشور حاصل خون هزاران شهید و مجاهدت جانبازان و آزادگان سرافراز است و باید همه ما در جبهه انتخابات حضوری پررنگ داشته باشیم.

مدیرکل بنیاد شهرستان‌های استان تهران گفت: به فضل الهی مردم  روز ۲۸ خرداد را با حضور پررنگ و حماسه ساز در شعب اخذ رأی به یک حماسه تاریخ ساز مبدل می‌کنند و ان شاءالله دشمنان قسم خورده انقلاب مأیوس و ناکام خواهند ماند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول