اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

اسرار تجاری شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان زیر سپر حفاظتی قرار می‌گیرد

همایش اسرار تجاری شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان از طریق خدمات حقوقی برگزار می شود.

اسرار تجاری شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان زیر سپر حفاظتی قرار می‌گیرد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت‌های دانش‌بیان، خلاق و استارتاپ‌ها در طل مسیر خود دانش، اندوخته‌های علمی و ختراعاتی کسب می‌کنند که به نوعی سرمایه آنها محسوب می‌شود. بعضاً مشاهده شده است که در فعالیت‌های تجاری، آنگونه که باید اموال دانشی و معنوی شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق از سوی دیگر شرکت‌ها و طرف قرارداد، محترم شمرده نمی‌شود و حقوق فعالان دانش‌بنیان و صنایع نرم و خلاق، تضییع می‌شود.

برای حل این موضوع رایزنی‌های گسترده‌ای انجام شده است و ظرفیت‌های حقوقی مناسبی وجود دارد، برای اطلاع بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق از این ظرفیت‌ها، لازم است تا آموزش‌های لازم به آنها ارائه شود.

مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، در سال ده‌ها وبینار، پنل و پیشخوان آموزشی و مشاوره‌ای را برای حل موضوعات مختلف و کمک به فعالان نوآور در کشور برگزار می‌کند.

در این راستا، همایش  حمایت حقوقی از دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها در قالب اسرار تجاری، برنامه‌ریزی شده است.

مشاور و مهمان این رخداد مشاوره‌ای که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، محمدصادق آزمندیان، مدیرکل دفتر حمایت از مالکیت صنعتی وزارت دادگستری است. وی با توجه به مسئولیت و تجاربش، از دانش ذیقیمتی در این خصوص برخوردار است. این همایش روز چهارشنبه 26 خرداد ساعت 10 الی 13 برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات این برنامه و حضور در آن به سامانه  bizservices.irمراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول