اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

طرح اقدام ملی مسکن با جدیت در قزوین اجرا شود

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: از مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان انتظار داریم در اجرای طرح اقدام ملی مسکن و تسریع در اجرای طرح توسعه امامزاده حسین برنامه ریزی مدونی شود.

طرح اقدام ملی مسکن با جدیت در قزوین اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی فرخزاد، معاون عمرانی استانداری قزوین امروز(سه شنبه) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی قزوین که با حضور نعمت الله ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین برگزار شد، اظهار کرد: از مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان انتظار داریم در اجرای طرح اقدام ملی مسکن و تسریع در اجرای طرح توسعه امامزاده حسین برنامه ریزی مدونی کند.

وی افزود: در زمان مدیرکل سابق زحمات زیادی کشیده شد و گره های زیادی در استان گشوده شد اما کارهای مهمی هم باقیمانده است.
فرخزاد تصریح کرد: از مدیرکل جدید انتظار داریم چون مردم در حوزه راه و شهرسازی، مسکن و بافت فرسوده با مشکلات زیادی مواجهند همیشه درب اتاقشان به روی مردم باز باشد و به امور همکاران توجه بیشتری شود.

وی یادآور شد: از ظرفیت موجود در بخش املاک و زمین های اختصاص داده شده می توان برای خانه دار شدن مردم استفاده کرد و انتظار داریم طرح توسعه امامزاده حسین از کارهای مهم استان با سرعت تکمیل و با هماهنگی با دیگر ارگانها به سرعت بخشی در امور کمک کنند.

بازنگری طرح های جامع در اولویت قرار گیرد


معاون عمرانی استانداری قزوین یادآور شد: یکی از خواسته های شهرهای کوچک بازنگری در طرح های جامع است که در ۱۷ شهر این کار باید در اولویت قرار گیرد.

وی گفت: هماهنگی خوبی میان دستگاههای خدمات رسان وجود دارد که به تسریع در امور کمک می کند. و این همکاری باید تداوم داشته باشد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ابراهیم مبارک قدم مدیر کل سابق، سید علی هاشمی به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان قزوین منصوب شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول