اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

بیانیه بسیج اصناف و بازاریان خراسان رضوی برای حضور مردم در انتخابات سرنوشت‌ساز

سازمان بسیج اصناف و بازاریان خراسان رضوی در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز با صدور بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کرده است.

بیانیه بسیج اصناف و بازاریان خراسان رضوی برای حضور مردم در انتخابات سرنوشت‌ساز

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در آستانه نزدیک شدن به ۲۸ خردادماه روز برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری سازمان بسیج اصناف و بازاریان خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کرده است.

در متن این بیانیه آمده است:

((بسم‌الله الرحمن الرحیم ))

حضرت امام خمینی (ره): «این وظیفه‌ای است الهی، وظیفه‌ای است ملی، وظیفه‌ای است انسانی، وظیفه‌ای است که ما باید به آن عمل بکنیم. همه‌مان باید در انتخابات شرکت بکنیم.»

در آستانه برگزاری انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری، هستیم. انتخاباتی که تضمین‌کننده جمهوریت، استقلال و عزت میهن اسلامی است.

مردم آزاده و سربلند ایران که از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون، با حضور مؤمنانه و آگاهانه خود در انتخابات، اراده استوار خود را در پاسداری از دستاوردهای گران‌سنگ انقلاب اسلامی در پیش چشم جهانیان به تماشا گذاشته و برای ایران افتخار و عظمت آفریده‌اند، بار دیگر در این آوردگاه سرنوشت‌ساز به صحنه می‌آیند تا با ایفای رسالت ملی و دینی خود، حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو، پیروی از خط امام (ره)، لبیک اجابت به رهبر فرزانه انقلاب، و تجدید میثاق با شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی است. این حضور شکوه آفرین، گامی بلند در مسیر تحکیم و تثبیت جمهوری اسلامی و خنثی‌کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم برای به‌زانو درآوردن ملت ایران طراحی کرده‌اند.

به پیروی از فرمایشات مولا و مقتدایمان امام خامنه‌ای عزیز که فرمودند دعوت نماییم که همه در انتخابات شرکت نمایند.

به‌درستی که خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد تا خودشان دست به تغییر بزنند. اکنون خرمشهر دیگری رسیده است و مرد میدان می‌طلبد در این زمان دشمن با تمام قوای داخلی و خارجی به تقابل با شجره طیبه جمهوری اسلامی ایران بر خواسته بر ما تکلیف است با حضور در عرصه انتخابات و با تجدید پیمان با امام راحل و ۲۳۰ هزار شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  و مدافعین حرم ادامه‌دهنده راه آنان و مدافع آرمان‌های انقلاب باشیم .

در این راستا جامعه اصناف و بازاریان و فعالان اقتصادی خراسان رضوی که در بحران‌های داخلی همیشه درصحنه بوده‌اند اینک با تمام بضاعت موجود در میدان عمل حاضر بوده و با حضور پررنگ خود در عرصه سیاسی کشور بخصوص انتخابات ۱۴۰۰ این بار دشمن را ناکام گذاشته و نقشه شومشان را نقش بر آب می‌کنند .

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول