اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برخی کاندیداها با وعده‌های فریب دهنده مردم را جذب می‌کنند

جانشین مجمع رهروان امربه‌ معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: برخی با وعده‌های فریب دهنده مردم را جذب می‌کنند، چند سال پیش شعار دادند این بار نوبت زاینده‌رود است، چه شد، وعده‌ها کجاست؟

برخی کاندیداها با وعده‌های فریب دهنده مردم را جذب می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمیدرضا صادق‌زاده در جمع ناظران مجمع در خصوص انتخابات اظهار داشت: امیرالمؤمنین در حکمت ۱۰۹ نهج‌البلاغه مطلبی را عنوان می‌کنند که بسیار کوتاه و پر مغز است می‌فرمایند لامُظاهَرةَ کَالمَشوَرَةِ یعنی هیچ پشت‌گرمی و محکم‌کاری در کارها مطمئن‌تر از مشورت کردن نیست، بالاترین چیز مشورت کردن است.

جانشین مجمع رهروان امر به‌ معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: حضرت در نامه ۶ خطاب به معاویه می‌گوید شورا از آن مهاجران و انصار است، در واقع این مردم همان‌گونه با من بیعت کردند که با ابوبکر و عثمان بیعت داشتند، یکی از مسائلی که امروز منافق صفت‌ها بر زبان می‌آورند این است که شما اهل مشورت نیستید در صورتی که هزاران شهر و روستا با انتخاب مردم اداره می‌شود شورا را مردم انتخاب می‌کنند.

وی با بیان اینکه تمامی مردم حق رأی یکسان دارند، گفت: ما ۴ در اصفهان سال شورایی را داشتیم که به برخی مسائل دینی و اعتقادی توجهی نداشتند ولی نمی‌شود کل مسأله مشورت و شورا را زیر سؤال برد عقلانیت در این نیست که بگوییم یک‌بار رأی دادیم ولی تغییری ایجاد نشد و دیگر رأی نمی‌دهیم باید نکات را سنجید و به کسی رأی داد که تغییر آفرین باشد ما ۸ سال در کشور از هر موضوعی صحبت کردیم گفتند، برجام.

صادق‌زاده در خصوص اینکه برخی با وعده‌های فریب دهنده مردم را جذب می‌کنند، گفت‌: چند سال پیش شعار دادند این بار نوبت زاینده‌رود است، چه شد، وعده‌ها کجاست؛ یک نکته دیگر این است که نباید بی‌توجه باشیم و بگوییم این شخص قطعاً رأی می‌آورد ما قبلاً از این موضوع ضربه خوردیم در سال ۷۶ گفتند می‌نویسیم فلانی خوانده می‌شود فلانی، ولی دیدیم که نشد، تا لحظه آخر باید کار کرد و حمایت کرد.

جانشین مجمع رهروان امر به‌ معروف و نهی از منکر استان اصفهان بیان کرد: برای اینکه ببینیم در شورای شهر هم به چه کسی رأی بدهیم باید دید کدام‌ یک از کاندیداها سابقه‌ انقلابی بودن را در عمل ثابت کرده‌اند، به درد مردم خورده‌اند و وقتی در شورا نبوده‌اند هم برای مردم کارکرده‌اند یا خیر، باید به مردم و رهبری متعهد باشند.

انتهای پبام/۶۳۱۲۱/ر۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول