اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

حداقل 2 بانو در کابینه‌ام حضور دارند/ باید خانه داری شغل محسوب شود

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مادران و بانوان خانه‌دار باید مقدس شمرده شوند و این خانه‌داری را شغل بدانیم و به آن حقوق بدهیم و به منزلت بانوان احترام بگذاریم.

حداقل 2 بانو در کابینه‌ام حضور دارند/ باید خانه داری شغل محسوب شود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز(سه شنبه 25 خرداد) در نشست با بانوان تاکید کرد: ایران بدون بانوان ایران نخواهد شد و باید تلاش کنیم بانوان به حقوق حقه خود برسند.

وی افزود: مادران و بانوان خانه‌دار باید مقدس شمرده شوند و این خانه‌داری را شغل بدانیم و به آن حقوق بدهیم و به منزلت بانوان احترام بگذاریم؛ بانوان ما آینده ایران را می سازند؛ باید به بانوان که بیش از  ۵۰ درصد جمعیت کشور هستند توجه کنیم. 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: پایه مسئله خانواده، جمعیت و تربیت فرزندان بهداشت و سلامت خانواده، بانوان هستند و اگر بانوان این همه نقش دارند چرا نباید از مدیران کشور باشند و چرا در دولت‌ها توجهی به آنان ندارند.

رضایی گفت:  تا گفتم می‌خواهیم خانه داری را شغل ثابت کنیم و حقوق بدهیم، صدای عده‌ای بلند شد که پولش را از کجا می آورید؛ اگر به خانم‌ها حقوق خانه داری بدهیم که روی تربیت بچه‌ها،  سلامت و بهداشت درون خانواده وقت می‌گذارند، چیز عجیبی است. 

نامزد سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: حداقل دو بانو را در کابینه قرار می‌دهم تا منزلت بانوان دیده شود؛ مسئله حضور بانوان در کابینه موجب افزایش منزلت آنان می‌شود؛ بانوان می‌توانند تاجر، اقتصاددان و صاحب شرکت و موسسات باشند.

رضایی با بیان اینکه بانوان می‌توانند در تولید ثروت نقش داشته باشند، ساده‌ترین کار را بانک طلا دانست و گفت: وقتی طلا را نگه می‌دارید طلا سرمایه می‌شود و قیمت آن بالا می‌رود؛ با گذاشتن طلا در بانک طلا از سویی به شما سود پرداخت می‌شود و ار طرفی دیگر طلاهای موجود در بانک موجب پشتوانه پول ملی و تقویت آن می‌شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اهمیت کسب و کار خانگی بانوان گفت: به بانوان امکانات و تجهیزات می دهیم و برای آنان کسب و کارهای خانگی راه می اندازیم. 

رضایی افزود: اگر ایران زبان داشت می‌گفت حالم خوب نیست؛ ترکیه از من جلو زده، محیط زیست من خراب شده و سطح آبهای زیرزمینی کاهش یافته است. آسمان ایران ما را دزدیدند. هواپیماهایی که می‌تواند در ایران مسافر پیاده کند و میلیاردها دلار فقط از مسافران و سوختگیری به ایران می‌رسید امروز به ترکیه، قطر و امارات می‌رود. ایران اگر زبان داشت از ما می پرسید چرا این بلا را سرم آورده اید و چرا منابع بنادر ما را در دوبی و فجیره برده‌اند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول