اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

حمایت از حق‌الناس در انتخابات ضروری است/ با تخلفات به شدت برخورد می‌شود

امام‌جمعه لواسانات گفت: مجریان انتخابات باید از رای‌های مردم پاسداری و با تمام قوا از حق‌الناس حمایت و مراقبت کنند.

حمایت از حق‌الناس در انتخابات ضروری است/ با تخلفات به شدت برخورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات، همایش مجریان انتخابات لواسانات امروز با حضور امام‌ جمعه، دادستان و بخشدار لواسانات در مصلی نمازجمعه برگزار شد. 

حجت‌الاسلام سعید لواسانی امام‌جمعه لواسانات در این مراسم اظهار کرد: پایه حکومت ما مردم هستند و مردم شاید به کسی رای بدهند که من و شما نپسندیم، یک عده از نامزدها تایید صلاحیت شدند و این‌ها در شهر و روستا با هم به رقابت می‌پردازند و در روز جمعه نتیجه رقابتشان در صندوق‌های رای مشخص خواهد شد و شما باید از این رای‌ها پاسداری کنید.

وی افزود: امانت داری شما خیلی مهم است و کارتان را جدی و با رعایت موازین قانونی انجام دهید، انتخابات ریاست جمهوری از لحاظ ملی و بین المللی بسیار مهم است و سرنوشت ۴ سال کشور را به فردی می‌سپاریم که کشور را اداره کند و انتخابات شورای شهر و روستا هم برای مردم محل مهم است همین شورای شهر شهردار را انتخاب می‌کند تا شهر را اداره کند، بنده از شما خواهش می‌کنم با تمام قوا از حق‌الناس حمایت و مراقبت کنید. 

دادستان: تخلفی مشاهده شود قطعا برخورد می‌کنیم

عباس نوروزی دادستان بخش لواسانات نیز با بیان اینکه برخی مسائل در سال‌های گذشته معضل بوده است گفت: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خصوص چیزی که از آن موسوم به رای‌های اتوبوسی ذکر می‌شود  تدابیری اندیشیده شده و ضرورت دارد عزیزان در هیأت اجرایی و هیأت نظارت در پای صندوق‌ها صرفا در خصوص انتخابات شورای شهر و روستا دقت مضاعف داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شرط شده است که حداقل فرد رای دهنده باید ۱ سال در آن محل سکونت داشته باشد که ما خیلی قصد ممانعت و جلوگیری نداریم و طرفدار مشارکت حداکثری هستیم اما در جلسه‌ای که با نامزدهای انتخاباتی داشتیم عرض کردم که تخلفی مشاهده شود قطعا برخورد می‌کنیم.

وی تاکید کرد: نظم و امنیت حاکم در شعب اخذ رای حتما باید رعایت شود و اگر مورد مشکوکی بود فورا موضوع را با دادستانی و اداره اطلاعات و عزیزانی که از سپاه تشریف می‌آورند در میان بگذارند.

 ۴۴ شعبه اخذ رای در لواسانات پیش بینی شده است

رضا طاهرخانی بخشدار لواسانات با بیان اینکه تمهیدات لازم برای انتخابات ۲۸ خرداد ماه در لواسانات اندیشیده شده است اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم انجام شده و هیچ مشکل خاصی چه از لحاظ اجرای انتخابات و چه از نظر مباحث امنیتی نداریم.

وی ادامه داد: ۲۸ خرداد ماه همه آماده برگزاری یک انتخابات با شکوه با حضور حداکثری مردم در سطح منطقه خواهیم بود، در این دوره از انتخابات ۴۴ شعبه اخذ رای پیش بینی کردیم چه در سطح روستاها و چه در سطح شهر لواسان که در منطقه ۱۷ شعبه اخذ رای خواهیم داشت که ۲ شعبه آنها سیار و ۱۵ شعبه ثابت می‌باشند.

رئیس ستاد انتخابات لواسان افزود: نسبت به ادوار گذشته درصد افزایش در مجموعه شعبات را داشتیم و در هر شعبه ۲ نفر نماینده بخشدار خواهیم داشت و سعی کردیم سقف اعضا شعب ۹ نفر باشد تا کار به طور راحت تر و با هماهنگی بیشتری انجام شود.

طاهرخانی بیان کرد: بعد از تعیین شدن اعضا شعب و نمایندگان بخشدار و کاربرها بحث مهم آموزش را داشتیم که در دو هفته گذشته آموزش در بخشداری انجام شد و جلسات متعددی را هم با نمایندگان بخشدار و هم با کاربرهای عزیز داشته‌ایم و در ستاد انتخابات لواسانات به دور از همه سلایق سیاسی سعی بر این داریم که اصل قانون را در نظر داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول