اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پرداخت بیش از ۷۸۹ میلیارد تومان به گندمکاران ایلامی

سرپرست شرکت غله ایلام از پرداخت ۷۸۹ میلیارد تومان به کشاورزان گندمکار خبر داد و گفت: تا ۲۵ خرداد ماه سال‌جاری، ۱۶۷ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

پرداخت بیش از ۷۸۹ میلیارد تومان به گندمکاران ایلامی

هوشنگ نادری سرپرست شرکت غله ایلام صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: تا ۲۵ خرداد ماه سال‌جاری، ۱۶۷ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده که فایل ۱۶۲ هزار تن گندم خریداری شده به بانک‌های عامل ارسال شده است.

وی ارزش ریالی ۱۶۲ هزار تن گندم را ۸۲۲ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: تاکنون ۷۸۹ میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شده و بقیه‌ی مطالبات کشاورزان که بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان است نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

سرپرست شرکت غله استان ایلام حداکثر زمان پرداخت مطالبه گندمکاران را بین ۵ تا ۱۰ روز اعلام کرد و گفت: ۴۰ مرکز خرید گندم در استان وجود دارد که شامل ۱۷ سیلوی استاندارد با ظرفیت اسمی ۴۵۰ هزار تن و ۲۳ مرکز تعاونی با ظرفیت اسمی ۱۰۰ هزار تن است.

نادری با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود میزان کل خرید گندم در استان به ۱۷۵ هزار تن برسد، تصریح کرد: خرید گندم در مناطق گرمسیری استان به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول