اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مسلمی: شرایط برگزاری انتخابات مناسب در استان مازندران فراهم شده است

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه مشکل خاص امنیتی در استان مازندران وجود ندارد، گفت: شرایط برای برگزاری انتخابات مناسب در استان مازندران فراهم شده است.


مسلمی: شرایط  برگزاری انتخابات مناسب در استان مازندران فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: انتخابات یک رویداد بزرگ اثرگذار برای آینده انقلاب اسلامی است.

وی گفت: اگر مردم به خوبی بتوانند جهبه انقلاب و دشمن را بشناسند، قطعا آینده بسیار درخشان در انتظار مردم ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران خاطر نشان کرد: مردم عزیز، فهیم و شهیدپرور استان مازندران قطعا به درستی و شایستگی این موضوع را تشخیص می‌دهند که امروز انقلاب اسلامی به واسطه ناخدای هوشمند و حکیم انقلاب حوادث بسیاری هولناک و فتنه‌های بزرگ را پشت سر گذاشته است.

وی اضافه کرد: امروز به واسطه جمهوریت و اسلامیت این نظام الگوی برای سایر کشورهای آزاده جهان است، رسانه‌های غربی و امپراتور غرب با تشکیل اندیشکده و با بهره‌گیری از جریان فریب خورده داخلی با مسموم کردن فضای رسانه‌ای در صدد تضعفیف حضور گسترده مردم در انتخابات هستند.

مسلمی خاطر نشان کرد: مردم بدانند امروز آنچه که در فضای مجازی منتشر می‌شود، جز تضعیف نظام نیست، جائیکه عضو مرکزی سازمان منافقین در مصاحبه‌ای اعلام کرد که اگر مردم انتخابات را تحریم کنند بعد از آن ایران را آتش می‌زنیم،قطع به یقین مردم چهره این افراد را شناختند با حضور حماسی در 28 خرداد با خلق حماسه مشت محکمی بر دهان استکبار می‌زنند.

وی با اعلام اینکه همه ظرفیت‌های دلسوز انقلاب برای خلق حماسه و مشارکت حداکثری به میدان آمدند، گفت: از جمله سپاه پاسداران با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای فراهم کردن مقدمات حضور حداکثر آماده، هوشیار و در حال رصد میدان انتخابات است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اقدامات بسیار مناسب نیروهای نظامی و انتظامی،گفت: در وضعیت امنیتی بسیار مناسبی در استان داریم با تقسیم کاری که انجام شده فضای بسیار مناسب همراه با همدلی، همگرایی و هم افزایی در بین نهادها و ارگان‌های متولی انتخابات برقرار است و همه شرایط برای برگزاری یک انتخابات با شکوه و آرام فراهم است.

وی به اقدامات انجام شده سپاه در بحث روشنگری، گفت: از ظرفیت مساجد، تفرج‌گاه‌ها، پارک‌ها برای دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات استفاده کردیم، ما معتقد هستیم امروز آنچه که از طریق فضای مجازی، سایت‌ها و ماهواره در حال انتشار است واقعیت‌های موجود در کشور نیست، دشمن برای رسیدن به اهداف خودشان در زمینه کم رنگ کردن انتخابات برنامه‌های زیادی را تهیه و انتشار داده و ما تلاش کردیم که از ظرفیت‌های موجود در استان و با کمک مردم پیام واقعی انقلاب اسلامی را به گوش مردم رساندیم.

مسلمی اضافه کرد: طرح‌های ابتکاری خوبی توسط همکاران ما در سپاه ایجاد شده، راه اندازی کاروان‌های سلام به آینده، رادیو انتخابات، برگزاری مسابقات فرهنگی، رادیو انتخابات و راه اندازی تریبون آزاد از دیگر اقدامات انجام شده در سپاه کربلای مازندران بوده است.

وی با اعلام اینکه حفاظت از 2 هزار836 صندوق رای به سپاه کربلا  واگذار شده است، گفت: تامین امنیت و حفاظت  70 درصد از صندوق‌ها به سپاه واگذار شده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای کمک به تزریق واکسن،گفت: در ادامه طرح شهید سلیمانی آمادگی کامل برای اجرای این طرح در استان مازندران توسط سپاه وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: اگر مسوولان دانشگاه علوم پزشکی در این حوزه اگر کمکی درخواست کند به این دلیل که اعتقاد داریم امکانات سپاه برای مردم است را در اختیار مسئوولان دانشگاه قرار می‌دهیم و با توجه به برنامه ریزی انجام شده برای تزریق واکسن از تیرماه سپاه آمادگی کامل دارد در این بخش به کمک دستگاه‌ها و متولیان امر بشتابد.

انتهای پیام/86004/ج

انتهای پیام/86004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول