اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

درخواست کانون دانشگاهیان از نامزدهای انقلابی برای کناره‌گیری از انتخابات به نفع رئیسی

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی بیانیه‌ای از نامزدهای انقلابی خواست به نفع آیت الله رئیسی از انتخابات ریاست جمهوری انصراف دهند.

درخواست کانون دانشگاهیان از نامزدهای انقلابی برای کناره‌گیری از انتخابات به نفع رئیسی

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی بیانیه‌ای از نامزدهای انقلابی خواست به نفع آیت الله رئیسی از انتخابات ریاست جمهوری انصراف دهند.

متن این نامه به شرح زیر است:

وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا (آل عمران)

کاندیداهای محترم جبهه انقلاب اسلامی با ارائه برنامه‌های منسجم، به خوبی نشان دادند که در دورانی که جریان غربگرا مشغول خرابکاری در مدیریت، فرهنگ و اقتصاد کشور بودند، مسائل مختلف را با دقت رصد  و مطالعه کرده و راه حل های دقیق، علمی و قابل اجرایی را تدارک دیده اند.

منتهی مطابق نظرسنجی‌ها، اقبال عمومی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، از میان کاندیداهای محترم جبهه انقلاب به حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی تعلق گرفته است؛ لذا ضمن تشکر از آقای دکتر زاکانی بابت شجاعت، ایثار و بصیرت ولایی، از کاندیداهای دیگر جبهه انقلاب مجدانه می‌خواهیم که با انصراف از ادامه رقابت انتخاباتی و اعلام حمایت خود و ستادهای‌شان از آیت الله رئیسی، از تکرار تجربه تلخ سال 92 که موجب خسران عظیم برای ملت عزیز و انقلاب اسلامی گردید، جلوگیری نمایند و تعهد خود نسبت به ملت رشید، امام عظیم الشأن (ره) و آرمان های انقلاب اسلامی را عملاً به منصه ظهور برسانند. من الله التوفیق و علیه التکلان.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی   

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول